Honor: θέλουμε να χτίσουμε σχέση εμπιστοσύνης με τον Έλληνα καταναλωτή

Honor: θέλουμε να χτίσουμε σχέση εμπιστοσύνης με τον Έλληνα καταναλωτή

Μεσοπρόθεσμος στόχος μας είναι το 5% της ελληνικής αγοράς των smartphones.

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 17.10.2018

Σχεδόν έξι μήνες συμπληρώνει στην ελληνική αγορά η Honor και μέσα σ’ αυτό το μικρό (αναμφίβολα) διάστημα χτίζει σιγά, σιγά το όνομά της. Στόχος της εταιρείας είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή και τα πρώτα δείγματα από την πορεία των τηλεφώνων της στην Ελλάδα είναι θετικά. «Μεγαλώνουμε μήνα με το μήνα» τόνισε κατά τη διάρκεια συνάντησης με εκπροσώπους Τύπου, o Country Manager της Honor για την Ελλάδα, Shen Wang, σημειώνοντας ότι το μερίδιο αγοράς των Honor smartphones τον προηγούμενο Αύγουστο έφθασε το 1,1%.  

Τον κ. Wang τον συναντήσαμε στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου smartphone της εταιρείας, Honor 8X, στην Πράγα. Η συσκευή που θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα στην Ελλάδα θα κοστίζει 299 ευρώ και ανήκει σε μια κατηγορία τιμής στην οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση η Honor. “Οι συσκευές αξίας 200-300 ευρώ αποτελούν το 30% της ελληνικής αγοράς” σημείωσε ο κ. Wang, προσθέτοντας ότι η εταιρεία θα κινηθεί ιδιαίτερα δυναμικά στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Τα σημάδια, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Honor, δείχνουν ότι η εταιρεία μεγαλώνει ιδανικά στην Ελλάδα. «H ανάπτυξη μας μέχρι τώρα φανερώνει υγιή απόδοση σε όλες τις σειρές των smartphones μας και ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων μας είναι πολύ καλός» επισημαίνει. Όσο για το Honor 10, την πιο ακριβή συσκευή από αυτές που έχει παρουσιάσει στην Ελλάδα η εταιρεία ο κ. Wang σημείωσε ότι αντικατοπτρίζει το 20% των πωλήσεων, στοιχείο ενθαρρυντικό ότι η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να ανέβει και λίγο πιο ψηλά στην κατηγορία τιμής. Όταν του ζητήθηκε να προσδιορίσει το στόχο της Honor για την Ελληνική αγορά σημείωσε ότι ο πήχης μεσοπρόθεσμα έχει τεθεί στο 5% της αγοράς, χωρίς όμως να προσδιορίσει με ακρίβεια αυτό το χρονικό ορίζοντα.

 

Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην Ευρώπη

Οδηγό για τη πορεία της Honor στην Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει η πορεία της εταιρείας στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο της παρουσίασης του Honor 8X στην Πράγα, ο πρόεδρος της εταιρείας George Zhao στάθηκε στους εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρώπη και όχι μόνο. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά:

-          Η αύξηση των πωλήσεων, εκτός Κίνας, την τελευταία χρονιά άγγιξε το 150%

-          Στην Αγγλία και την Ισπανία η αύξηση των πωλήσεων άγγιξε το 200% και 500% αντίστοιχα

-          Στην Τσεχία η εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στις κατηγορίες 300-400 ευρώ και 200-250, ενώ στην Φινλανδία είναι πρώτη στην κατηγορία 400-500 ευρώ.

-          Το Honor 10 πούλησε 3 εκατομμύρια συσκευές σε 2 μήνες

Αυτή τη στιγμή η Honor είναι ο νούμερο 1 κατασκευαστής smartphone στην Κίνα, μεταξύ των E-brand, όμως ο στόχος, σύμφωνα με τον κ. Zhao είναι ακόμα μεγαλύτερος για το άμεσο μέλλον. «Θέλουμε να μπούμε σύντομα στην πρώτη πεντάδα των κατασκευαστών παγκοσμίως» τόνισε.

 

Νεανικό brand

To μυστικό της επιτυχίας για τον George Zhao αποτελεί η ισορροπία μεταξύ αξίας, design και επιδόσεων που διαθέτουν τα τηλέφωνα της Honor. H Honor καταφέρνει να παρουσιάζει συσκευές που διακρίνονται για το δείκτη value for money, χαρακτηριστικό παράδειγμα των οποίων είναι και το Honor 8X, που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα.   

Από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα τα στελέχη της εταιρείας τόνιζαν ότι τα smartphones της Honor απευθύνονται κατά κύριο λόγο στο νεανικό κοινό. Στο κοινό που μεγαλώνει online, που αγοράζει και ψυχαγωγείται online, που είναι πιο ανοικτό να δοκιμάσει κάτι καινούριο ή που δεν συμβιβάζεται με κάτι λιγότερο από αυτό που ψάχνει. Το μήνυμά τους δεν ήταν διαφορετικό και στην Πράγα. Ίσα, ίσα που ήρθε να ενισχυθεί και με μία στρατηγική συνεργασία που ξεκινάει η κινεζική εταιρεία με τη Red Bull (ένα επίσης αγαπητό brand στο νεανικό κοινό), κάτω από την ομπρέλα της οποίας οι δύο πλευρές θα εργαστούν μαζί σε διάφορους τομείς, όπως αθλητικές εκδηλώσεις, δημιουργία περιεχομένου, πολιτισμικά projects κ.α.