Τις υψηλές προσδοκίες που παρουσιάζει ο κλάδος των wearable bands επιβεβαιώνει η τελευταία έκθεση της Canalys, η οποία δείχνει ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2014 ο κλάδος παρουσίασε ανάπτυξη 684% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2013. Η έκθεση της Canalys χωρίζει το κλάδο των smart bands (έξυπνα βραχιόλια) σε δύο επιμέρους κατηγορίες: στις απλές συσκευές, που συνεργάζονται με τις αντίστοιχες εφαρμογές του εκάστοτε κατασκευαστή και στις «έξυπνες» (smart wearable bands) που μπορούν να τρέξουν εφαρμογές τρίτων.
Στην πρώτη κατηγορία, Fitbit και Jawbone εξακολουθούν να κατέχουν τα πρωτεία, κεφαλαιοποιώντας προφανώς την δραστηριότητά τους στην συγκεκριμένη αγορά εδώ και μερικά χρόνια. Στην τρίτη θέση, χάνοντας μερίδιο, έρχεται η Nike, η οποία μειώνει την επένδυσή στο συγκεκριμένο χώρο, ενώ η Garmin –το νέο όνομα της αγοράς- ακολουθεί με φόρα στην τέταρτη θέση.
Στην δεύτερη κατηγορία, αυτή των smart wearable bands, η Samsung βρίσκεται στην πρώτη θέση, με την πλήρη γκάμα προϊόντων της οικογένειας Gear. Επιπλέον, από την Canalys, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά και στο Pebble, που διατηρεί το momentum, ενώ και η Sony φαίνεται να εμφανίζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Στην έκθεση της Canalys γίνεται αναφορά στα προϊόντα με το εξειδικευμένο –για τη συγκεκριμένη κατηγορία συσκευών- λειτουργικό της Google, Android Wear. Τα αποτελέσματα της κίνησης αυτής της Google να εμπλακεί πιο ενεργά σ’ αυτήν την κατηγορία θα εμφανιστούν στην έκθεση που θα περιλαμβάνει το τρίτο τρίμηνο, καθώς στη διάρκεια αυτού παρουσιάστηκαν οι πρώτες συσκευές με το λειτουργικό.
Αντίστοιχα, η Canalys κάνει ιδιαίτερη αναφορά και στην Apple και στην ενδεχόμενη κίνησή της που φημολογείται εδώ και αρκετό καιρό. Μάλιστα, θεωρεί ότι η Apple μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τις κινήσεις των άλλων κατασκευαστών, οι οποίοι –παρά το γεγονός ότι θα παρουσιάσουν προϊόντα στην IFA- θέλουν να δουν τι θα προτείνει η αμερικάνικη εταιρεία, ώστε να ακολουθήσουν.