Τα σχολιανά τους ακούνε οι υπεύθυνοι του Flickr μετά τις αλλαγές στην υπηρεσία για τις οποίες ήδη ενημέρωσε ο φίλτατος και φίλος Γρηγόρης.
Οι εκφράσεις αποδοκιμασίας δίνουν και παίρνουν. "Δεν μπορούσατε να μας ρωτήσετε πριν;" "Το σιχαίνομαι", "Τι είναι αυτός ο αχταρμάς;" "Το μισώ", "Τα γ...ησατε όλα" είναι μερικά από τα σχόλια και αν έχεις την όρεξη και τη διάθεση ρίξε μια ματιά, σίγουρα στο μεταξύ θα έχουν προστεθεί ουκ ολίγα.
Αν (λέω, αν) με ρωτήσεις για τη γνώμη μου σχετικά με το λίφτινγκ του Flickr θα σου πω πως δεν έχω κατασταλάξει. Το κοιτάζω από εδώ, το κοιτάζω από εκεί, ναι Facebook-ίζει πάρα πολύ, έχει δίκιο και ο Γρηγόρης, κλείνει το μάτι στο Pinterest, αλλά στην εξίσωση πρέπει να βάλω και το 1 TB δωρεάν αποθηκευτικού χώρου και αυτό είναι από μια άποψη καινοτομία, αφού "εκεί έξω" δεν θα βρεις περισσότερα από 50 GB δωρεάν αποθήκευσης, εκτός και αν έχασα κάποιο επεισόδιο πρόσφατα, οπότε θα χαρώ να με διορθώσεις.
Ολο αυτό τώρα, μας φέρνει σε ένα ωραίο θέμα - την αντίσταση στην αλλαγή. Νομίζεις πως είναι ελληνικό το φαινόμενο ε; Οχι δεν είναι, δεν είμαστε εμείς οι περίεργοι και οι άλλοι οι εντάξει. Γενικά οι άνθρωποι δεν μας πολυαρέσουν οι αλλαγές που επιβάλλονται απ' έξω. Παρόμοιες αντιδράσεις είχαμε δει και όταν έγιναν τα γενναία λίφτινγκ στο Facebook ή το twitter. Το "γενναία" εδώ δεν περιγράφει μόνο τις ριζικές αλλαγές αλλά και την... κυριολεκτική γενναιότητα των αρμοδίων στις δύο εταιρείες που προχώρησαν γνωρίζοντας πως θα ακούσουν τα εξ αμάξης.
Σε γενικές γραμμές και γνωρίζοντας πως αντιμετωπίζουμε την αλλαγή οι εταιρείες μας "φοράνε" τη νέα φορεσιά και, το πολύ πολύ, να μας δώσουν μια δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα την παλιά εμφάνιση με τις περιορισμένες (σε σχέση με την ανανεωμένη μορφή) λειτουργίες. Πολλοί θα κάνουν χρήση αυτής της δυνατότητας, στο τέλος όμως, έστω και βαρύθυμα θα κάνουν την επιλογή να μεταβούν στο νέο περιβάλλον. Με αυτόν τον τρόπο οι εταιρείες γλιτώνουν λίγη γκρίνια. Ισως το Flickr θα μπορούσε να δώσει αυτή τη δυνατότητα και να ησυχάσει το κεφάλι τους. Ακόμα καλύτερα θα μπορούσαν να κάνουν ό,τι είχε κάνει το Facebook που πριν εφαρμόσει το Timeline άφησε τους χρήστες του να "σιγοψήνονται" και να αναζητούν τρόπους για να χρησιμοποιήσουν το νέο καλούδι. Αλλά όταν είσαι η Yahoo και έχεις μείνει πίσω δεν έχεις πολυτέλειες για τέτοια τρικ. Τραβάς μπροστά και παίρνεις βαθιά ανάσα για ν'αντέξεις όλα όσα πρόκειται να σου σούρουν... Ανθρώπινο...