Κάπως... συντεχνιακού χαρακτήρα αλλά ενδιαφέρον καθώς υπενθυμίζει την εγγενή σχιζοφρένεια που χαρακτηρίζει τη δουλειά όσων γράφουμε για την τεχνολογία: οι συντάκτες του CNET που είδαν στη CES το HD DVR με την ονομασία "Hopper" της εταιρείας Dish έσπευσαν να γράψουν τα καλύτερα λόγια (η εν λόγω συσκευή καταφέρνει να γράφει όλα τα κανάλια ταυτόχρονα κόβοντας τις διαφημίσεις) και το πρότειναν για καλύτερο προϊόν της έκθεσης.
Όμως τελικά το Hopper κόπηκε από την ψηφοφορία διότι η μαμά-εταιρεία του CNET, η CBS βρίσκεται στα δικαστήρια με την Dish με μήλο της έριδας ακριβώς το ίδιο προϊόν. Το ότι τα δύο τμήματα της εταιρείας που εμπλέκονται στην υπόθεση δεν έχουν καλή επικοινωνία μεταξύ τους είναι, βεβαίως, εσωτερικό τους πρόβλημα όμως η απόφαση να κοπεί ένα καλό προϊόν για έναν τέτοιο λόγο είναι πρόβλημα όλων μας -των καταναλωτών επειδή ενημερώνονται ελλιπώς και όσων γράφουμε γιατί μας θυμίζει πόσο λεπτή είναι συχνά η θέση μας.