Τι κοινό έχουν οι παραπονούμενοι καταναλωτές με τα Ηνωμένα Έθνη; Ναι, μάλλον το υποψιάστηκες σωστά, χρησιμοποιούν το ChatGPT για να γράψουν επιστολές και ανακοινώσεις και σύμφωνα με μια σχετική έρευνα του πανεπιστημίου του Στάνφορντ, η χρήση των εργαλείων της τεχνητής νοημοσύνης είναι εκτενέστερη στους ανθρώπους που δεν έχουν ολοκληρώσει το σύνολο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η έρευνα, που μάλλον είναι η μεγαλύτερη του είδους της έως σήμερα, ανέλυσε 687.000 καταγγελίες καταναλωτών στην αρμόδια ομοσπονδιακή υπηρεσία των ΗΠΑ, 537.000 εταιρικά δελτία Τύπου, 304,3 εκατ. μικρές αγγελίες και σχεδόν 16.000 δελτία Τύπου των Ηνωμένων Εθνών.
Για τις ανάγκες της μελέτης, αναλύθηκαν τα κείμενα ώστε να εντοπιστούν ποια είχαν δημιουργηθεί με τη χρήση του ChatGPT ή άλλων εργαλείων. Το 18% των καταγγελιών των καταναλωτών, το 24% των εταιρικών ανακοινώσεων, το 14% των δελτίων Τύπου του ΟΗΕ και το 15% των μικρών αγγελιών φαίνεται ότι είχαν δημιουργηθεί με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η χρήση των εργαλείων ήταν κάπως πιο έντονη στις περιοχές με (συγκριτικά) χαμηλότερο μορφωτικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, περιοχές όπως το Αρκάνσας και το Μισούρι εμφάνισαν υψηλότερο ποσοστό χρήσης σε σχέση με την Καλιφόρνια ή τη Νέα Υόρκη. Βεβαίως εδώ προκύπτει μια αντίφαση, καθώς η Καλιφόρνια είναι μάλλον η πιο τεχνολογικά προχωρημένη περιοχή των ΗΠΑ, ωστόσο οι κάτοικοί της δεν δείχνουν να εμπιστεύονται την τεχνητή νοημοσύνη όσο οι συμπατριώτες τους σε άλλες Πολιτείες.
Ωστόσο μάλλον μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί η διαπίστωση ότι σε μία στις τέσσερις εταιρικές ανακοινώσεις έχει βάλει το χεράκι της η τεχνητή νοημοσύνη...