Φιλόδοξους στόχους έχει θέσει ο Όμιλος Electrolux για την παρουσία του στην Ελλάδα, η οποία ενισχύεται, στοχεύοντας να αποκομίσει σημαντικά οφέλη και ως προς το μερίδιο αγοράς του. Ειδικότερα, από το δεύτερο μισό της χρονιάς έχει πάψει η αποκλειστική συνεργασία με τα καταστήματα Κωτσόβολος, με τον Όμιλο να διαθέτει τα προϊόντα και σε άλλες μεγάλες αλυσίδες, κίνηση η οποία θα ενισχυθεί και στο προσεχές διάστημα. Παράλληλα, από τη νέα χρονιά ο Όμιλος Electrolux εκτός των συσκευών AEG φέρνει στην Ελλάδα και τα ομώνυμα προϊόντα Electrolux, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στο μεσαίο και το premium κομμάτι της αγοράς. Ταυτόχρονα, σταματάει η κυκλοφορία των συσκευών Zanussi, με τον Όμιλο να αναζητεί μια άλλη λύση, που πιθανότατα θα είναι η αδειοδότηση της χρήσης του ονόματος σε κάποιο τρίτο κατασκευαστή.
Σύμφωνα με τον Damir Mađarevic, General Manager Adriatic & Greece του Ομίλου Electrolux, ο Όμιλος διαθέτει μερίδιο στην ελληνική αγορά κοντά στο 5%, με το στόχο για το 2025 είναι ο διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης. Έσπευσε βέβαια να προσθέσει ότι ο μακροχρόνιος στόχος της εταιρείας είναι να προσεγγίσει και στην Ελλάδα τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που κυμαίνεται κοντά στο 15%.
Ο κ. Mađarevic, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, έκανε εκτενή αναφορά στη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, τις βασικές προτεραιότητες και τον ρόλο των μαρκών της, Electrolux και AEG, που έχουν ως επίκεντρο να διαμορφώσουν τη ζωή προς το καλύτερο, δημιουργώντας πιο βιώσιμες λύσεις για τα σπίτια σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ άλλων, ο κύριος Mađarevic μίλησε για τους στόχους και το όραμα του Ομίλου για τα επόμενα χρόνια, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο, τονίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και τη συνεχή εξέλιξη, επισημαίνοντας:
«Ο όμιλος Electrolux, με 105 χρόνια λειτουργίας, ηγείται στον τομέα των οικιακών συσκευών, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις. Στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίσουμε τις εμπειρίες γεύσης, φροντίδας και ευεξίας για εκατομμύρια ανθρώπους, επιδιώκοντας πάντα να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της βιωσιμότητας μέσω των προϊόντων και των εμπορικών λειτουργιών μας». Και πρόσθεσε: «δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελληνική αγορά και για αυτό είμαστε εδώ, επενδύουμε σε ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης των μαρκών μας, στοχεύοντας σε ανάπτυξη των μεριδίων μας».
Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, η γκάμα των προϊόντων Electrolux θα ξεκινήσει να εμφανίζεται στην ελληνική αγορά από το 2ο τρίμηνο του 2025.