Σταδιακή είναι η αποκατάσταση των προβλημάτων που προέκυψαν από την ελαττωματική ενημέρωση ασφάλειας της Crowdstrike, η οποία έβγαλε νοκ άουτ τα συστήματα πολλών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο NBC, ο επικεφαλής της εταιρείας Τζορτζ Κουρτς ζήτησε συγνώμη για το ψηφιακό μπλακάουτ που προκάλεσε η ενημέρωση του software, προσθέτοντας ότι έχει βρεθεί το πρόβλημα και έχει επιλυθεί, ωστόσο αδυνατούσε να προβλέψει το χρόνο στον οποίο θα επανέλθουν πλήρως όλα τα συστήματα που έχουν επηρεαστεί. «Πιθανώς να χρειαστεί κάποιος χρόνος για συστήματα που δεν αποκαθίστανται αυτόματα, αλλά θα διασφαλίσουμε ότι κάθε πελάτης θα έχει ανακάμψει πλήρως» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κουρτς στη συνέντευξή του.
Στο ίδιο κλίμα ήταν και η ανακοίνωση της Microsoft που είχε προηγηθεί στην οποία έγινε γνωστό ότι επιδιορθώθηκε η αιτία του τεχνικού προβλήματος, αλλά κάποιοι πελάτες της εταιρείας εξακολουθούν να επηρεάζονται. Σημειώνεται ότι η ενημέρωση της Crowdstrike επηρέασε αποκλειστικά εφαρμογές της πλατφόρμας 365 της Microsoft και όχι συστήματα Mac και Linux, τα οποία δεν επηρεάστηκαν.
Η ελαττωματική ενημέρωση της Crowdstrike επηρέασε τα επιχειρησιακά συστήματα αεροπορικών, τραπεζών, μέσων ενημέρωσης και τηλεοπτικών δικτύων, ακόμα και χρηματιστηρίων σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας ένα πραγματικό black out που διήρκεσε αρκετές ώρες, που ταλαιπωρεί τόσο τις ίδιες τις επιχειρήσεις όσο και τον κόσμο. Ενδεικτικά, οι αεροπορικές πτήσεις που ακυρώθηκαν εξαιτίας του προβλήματος εκτιμώνται στις 1.300 στο σύνολο άνω των 100.000 που ήταν προγραμματισμένες για σήμερα.
Η Crowdstrike είναι μια πολυεθνική επιχείρηση με παρουσία σε περίπου 170 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία παρέχει cloud λύσεις ασφάλειας σε 29.000 πελάτες παγκοσμίως, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων η Google, η Amazon, η Intel, η Target (λιανεμπόριο), η αγωνιστική ομάδα της Mercedes F1, ακόμα και η αμερικανική κυβέρνηση.