Την είσοδό του Ομίλου Quest στην ηλεκτροκίνηση μέσα στα επόμενα χρόνια επιβεβαίωσε η αντιπρόεδρός του, Ευτυχία Κουτσουρέλη με δηλώσεις της κατά τη διάρκεια του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.
Το νέο βήμα της Info Quest που αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο και διανομέα όλης της γκάμας προϊόντων της Xiaomi στη χώρα μας θα ξεκινήσει με την εισαγωγή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου Xiaomi SU7 το οποίο, από τα αποκαλυπτήριά του στις αρχές της χρονιάς, μέχρι και σήμερα έχει δημιουργήσει ήδη πολύ θόρυβο. Χαρακτηριστικό γεγονός του ενδιαφέροντος του κοινού είναι ο όγκος των online προπαραγγελιών, οι οποίες έφθασαν κοντά στις 90.000 μόνο μέσα σε ένα 24ωρο. Όπως σημείωσε η κα Κουτσουρέλη η διάθεση των αυτοκινήτων της Xiaomi στην ελληνική αγορά θα συνοδεύεται και από ένα ολόκληρο οικοσύστημα υποστήριξης, που θα περιλαμβάνει και δίκτυο ταχυφορτιστών. «Δεν είναι μόνο ένα προϊόν. Θα στηθούν υπηρεσίες, θα υπάρχει τεχνική υποστήριξη, θα δημιουργηθεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα» ανέφερε χαρακτηριστικά η αντιπρόεδρος του Ομίλου. Υποστήριξη που για να ολοκληρωθεί θα χρειαστούν περίπου τρία χρόνια, πρόσθεσε.
Με την είσοδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi στην ελληνική αγορά, ο κινεζικός κολοσσός θα παρέχει και στη χώρα μας ολόκληρο το οικοσύστημά του, κάτω από τη νέα ομπρέλα «Human x Car x Home», που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη και υποδεικνύει τη δέσμευσή του να παρέχει ολοκληρωμένες, καλύτερα συνδεδεμένες εμπειρίες.
Η συνεργασία της Xiaomi με τον Όμιλο Quest μετράει ήδη οκτώ χρόνια, με τα προϊόντα της πρώτης να έχουν αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις, ως προς τα μερίδια αγοράς, σε διάφορες κατηγορίες. Ενδεικτικά, η Xiaomi είναι η νούμερο 1 εταιρεία σε πωλήσεις στα ηλεκτρικά πατίνια, αλλά και ρομποτικές σκούπες, ενώ και στα smartphones έχουν υπάρξει τρίμηνα που έχει καταφέρει να «αρπάξει» την πρώτη θέση από τη Samsung. Πρόσφατα, οι δύο πλευρές (Quest και Xiaomi) επέκτειναν τη συνεργασία τους και στη Ρουμανία, με τα πρώτα δείγματα να είναι ιδιαιτέρως θετικά, όπως σημείωσε η κα Κουτσουρέλη.