Μετά από μήνες δοκιμών το TikTok λανσάρει στις ΗΠΑ το TikTok Shop, παρέχοντας την ευχέρεια σε επιχειρήσεις να πωλούν προϊόντα απευθείας από την πλατφόρμα του. Η αγορά των ΗΠΑ δεν είναι η πρώτη που λανσάρεται το TikTok Shop, αφού έχουν προηγηθεί χώρες στη ΝΑ Ασία και η Αγγλία, όμως είναι η μεγαλύτερη μέχρι στιγμής, με περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα.
Αυτοί θα μπορούν πλέον απευθείας από βίντεο και live streams να προχωρούν σε αγορές προϊόντων και αντικειμένων μέσω links που θα ενσωματώνεται στο περιεχόμενο. Εξυπακούεται ότι η πλατφόρμα προσφέρει εργαλεία σε δημιουργούς περιεχομένου, brands και εμπόρους για τη δημιουργία περιεχομένου προς αγορά.
Το TikTok ενσωμάτωσε την υπηρεσία αγορών της με διάφορες πλατφόρμες τρίτων όπως της Shopify, της Salesforce, της Zendesk κ.α.