Ως εφιάλτη σε θέματα ιδιωτικότητας χαρακτηρίζει τα σύγχρονα αυτοκίνητα η Mozilla, σημειώνοντας ότι είναι η χειρότερη κατηγορία προϊόντων που έχει εξετάσει ως προς την προστασία των ιδιωτικών δεδομένων των κατόχων.
Όπως σημειώνει στα συμπεράσματά του το ίδρυμα Mozilla οι εταιρείες αυτοκινήτων συλλέγουν πολύ περισσότερα δεδομένα από όσα πραγματικά χρειάζονται, χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες για οποιοδήποτε άλλο λόγο εκτός της λειτουργίας του οχήματος. Χαρακτηρίζει τη συλλογή δεδομένων (και των 25 εταιρειών που εξέτασε) ως χάος, ιδιαίτερα στον τρόπο με τον οποίο με τον οποίο μοιράζονται αυτές τις ευαίσθητες πληροφορίες. Μάλιστα, επισημαίνει ότι το 84% των εταιρειών αυτοκινήτων μοιράζονται ή πωλούν τα δεδομένα, ενώ ποσοστό ακόμη μεγαλύτερο, το 92% αυτών, παρέχει δυνατότητες (από καθόλου έως ελάχιστο) ελέγχου των δεδομένων από τους χρήστες. Μάλιστα, προβάλει μόνο τα ονόματα των Renault και Dacia (μέλη του ίδιου ομίλου) που είναι τα μόνα brands που παρέχουν στους χρήστες τη δυνατότητα να διαγράψουν τα προσωπικά τους δεδομένα.
Σε ένα ακόμα συμπέρασμα της Mozilla σημειώνεται ότι δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει αν κάποια από τις εταιρείες πληροί έστω και τα ελάχιστα πρότυπα ασφάλειας, επισημαίνοντας μάλιστα ότι οι εφαρμογές γνωριμιών και τα sex toys δημοσιεύουν πιο λεπτομερείς πληροφορίες.