Τους χρήστες που παράγουν δημοφιλές περιεχόμενο θέλει να κρατήσει το Twitter, προσφέροντάς τους ένα κομμάτι από την πίτα των διαφημιστικών εσόδων.
Surprise! Today we launched our Creator Ads Revenue Sharing program.
— Twitter (@Twitter) July 13, 2023
We’re expanding our creator monetization offering to include ads revenue sharing for creators. This means that creators can get a share in ad revenue, starting in the replies to their posts. This is part of our…
Όπως έγινε επίσημα γνωστό, επιλεγμένοι χρήστες θα λαμβάνουν μερίδιο από τα έσοδα των διαφημιστικών καμπανιών που εμφανίζονται στο διάλογο που δημιουργείται από τα μηνύματά τους στην πλατφόρμα. Ως απαραίτητες προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα διαμοιρασμού εσόδων οι χρήστες θα πρέπει να έχουν πιστοποιημένο λογαριασμό (Twitter Blue), οι αναρτήσεις τους να συγκεντρώνουν τουλάχιστον 5 εκατομμύρια θεάσεις το μήνα για το τελευταίο τρίμηνο και να διαθέτουν ένα Stripe λογαριασμό για την πληρωμή. Λεπτομέρειες για το ύψος της προμήθειας που θα λαμβάνουν οι χρήστες δεν έγιναν γνωστές.
Με το Twitter να χάνει τους τελευταίους μήνες την… αίγλη του και την είσοδο του ευθέως ανταγωνιστικού μέσου Threads πριν από λίγες ημέρες το νέο πρόγραμμα της πλατφόρμας είναι σαφές ότι έχει ως στόχο να διατηρήσει εκείνους τους χρήστες (και να προσελκύσει ενδεχομένως και άλλους) που διαθέτουν τις πολύ μεγάλες βάσεις ακολούθων, προσφέροντάς τους ένα νέο κανάλι εσόδων. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά της εποχής του Ίλον Μασκ που το Twitter προχωρά σε μια ανάλογη ενέργεια. Ο ίδιος ο επικεφαλής της πλατφόρμας είχε δηλώσει πριν μερικούς μήνες ότι το σύνολο των εσόδων που προκύπτουν από τις Twitter Blue συνδρομές στο πρώτο έτος εφαρμογής τους θα πάνε επίσης στους παραγωγούς περιεχομένου.