Αντιμέτωπη με μια νέα διαμάχη με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή βρίσκεται η Google, η οποία δέχεται πιέσεις να μεταβιβάσει σε τρίτους κάποιες από τις διαφημιστικές της πλατφόρμες.
Αν δεν το πράξει, η Google μπορεί να κληθεί να πληρώσει πρόστιμο που το ύψος του ίσως φτάσει ακόμα και το 10% των ετησίων εσόδων της. Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να ζητήσει κεκλεισμένων των θυρών ακρόαση με τις υπηρεσίες ανταγωνισμού σε μια προσπάθεια εξεύρεσης μιας κοινά αποδεκτής λύσης.
Ωστόσο, η επίτροπος ανταγωνισμού, η Μαργκρέτε Βεστάγκερ, έδειξε τον δρόμο λέγοντας ότι η Google θα μπορούσε να πουλήσει ορισμένες από τις πλατφόρμες της όπως τις DFP και AdX προκειμένου να κλείσει αναίμακτα ο φάκελος της έρευνας.
Το διακύβευμα δεν είναι μικρό, δεδομένου ότι περίπου το 80% των εσόδων της Google προέρχεται από τις διαφημίσεις που τοποθετούνται στα online προϊόντα της. Κρίνοντας πάντως από τη στάση της εταιρείας, το πιθανότερο είναι η υπόθεση να καταλήξει σε έναν συμβιβασμό που θα αφήνει και τις δύο πλευρές ικανοποιημένες.