Στα 77 άτομα συνολικά έχει ανέβει το προσωπικό του ελληνικού γραφείου της HP, παρά την αρνητική εικόνα που παρουσιάζουν οι πωλήσεις του ευρύτερου τομέα των προσωπικών υπολογιστών και των περιφερειακών, συμπεριλαμβανομένων και των εκτυπωτών στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ελληνικού γραφείου, Νίκο Χρηστάκη, το 90% του ανθρώπινου δυναμικού είναι είτε νέες προσθήκες είτε έχει αναβαθμιστεί πρόσφατα σε νέους ρόλους. Από τα 77 συνολικά άτομα, τα 25 αφορούν την ελληνική δραστηριότητα (συμπεριλαμβανομένης και της Κύπρου), ενώ τα υπόλοιπα έχουν διεθνή ρόλο. Μάλιστα, ο κ. Χρηστάκης σημείωσε ότι απώτερος στόχος είναι η απασχόληση περισσότερων των 100 ατόμων από το ελληνικό γραφείο της εταιρείας.
Την ίδια στιγμή η ελληνική αγορά στις προϊοντικές κατηγορίες που δραστηριοποιείται η HΡ παρουσιάζει έντονες αρνητικές πιέσεις. Όπως ανέφερε ο κ. Χρηστάκης, στο καταναλωτικό τομέα οι πωλήσεις εμφανίζουν μείωση έως και 20% μέσα στους πρώτους μήνες του 2023, ενώ αρνητική (αλλά με μικρότερους ρυθμούς) είναι και η εικόνα της b2b αγοράς. Κυριότερες αιτίες για αυτήν την εικόνα είναι η υπερεπένδυση σε προϊόντα τεχνολογίας που πραγματοποίησαν τα νοικοκυριά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, φαινόμενο που παρατηρήθηκε και σε διεθνές επίπεδο, καθώς επίσης και τα διάφορα προγράμματα επιδοτούμενης απόκτησης προϊόντων τεχνολογίας των προηγούμενων ετών, μέσω των οποίων αγοράστηκαν συνολικά κοντά στις 800.000 συσκευές.
O επικεφαλής του ελληνικού γραφείου της HP, Νίκος Χρηστάκης.
Πάντως, για το τρέχον οικονομικό έτος η ΗΡ έχει θέσει ψηλά τον πήχη, με στόχο να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην κατηγορία του computing κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες. Ο κ. Χρηστάκης σημείωσε ότι η εταιρεία έχει ως στόχο να αναρριχηθεί στο νούμερο 1 της αγοράς σε όσο το δυνατό περισσότερες επιμέρους προϊοντικές κατηγορίες. Προς αυτήν την κατεύθυνση, αλλά με οφέλη που θα προκύψουν σε μεταγενέστερο χρόνο, η ΗΡ βρίσκεται στη διαδικασία αξιολόγησης τόσο της δημιουργίας ενός ΗΡ store, όπως έχουμε δει και από άλλες κατασκευάστριες εταιρείες, όπως επίσης και του ελληνικού eshop, η ενεργοποίηση του οποίου εκτιμάται ότι θα γίνει μέσα στο επόμενο Φθινόπωρο. Ταυτόχρονα, η ΗΡ εξετάζει την ενδυνάμωση της παρουσίας της και στην αναδυόμενη αγορά των marketplaces.
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης, ο κ. Χρηστάκης, παρουσίασε την στρατηγική της εταιρίας στο πλαίσιο της οποίας εντάσσονται και οι εξαγορές των εταιρειών HyperX, teradici και Poly, η ενσωμάτωση των οποίων στον οργανωτικό κορμό της HP προχωρά ομαλά. Όπως ανέφερε στο προσεχές διάστημα αναμένονται εξελίξεις όσον αφορά στη διάθεση των νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην έμφαση που δίνει η εταιρεία στην ασφάλεια και τη βιωσιμότητα. Συγκεκριμένα, η εξελιγμένη λύση ασφαλείας (HP Wolf) η οποία διατίθενται και σε προϊόντα τρίτων κατασκευαστών, προσφέρει αποτελεσματική προστασία σε επίπεδο υλικού και λογισμικού, σε μόνιμη βάση ακόμα και όταν οι συσκευές είναι απενεργοποιημένες.
Τέλος, έγινε εκτενής συζήτηση γύρω από το γεγονός ότι HP εντείνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά αναπτύσσοντας σχέσεις με τοπικές νεοφυείς επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας με το Elevate Greece και το Junior Achievement.