Τον Φεβρουάριο η Google ανακοίνωσε κι επίσημα το λανσάρισμα της δικής της ΑΙ πλατφόρμας ,Bard, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το ChatGPT. Έπειτα από την πρώτη δοκιμαστική φάση, το Bard είναι ευρέως διαθέσιμο σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο, με την προοπτική επέκτασης να είναι στα άμεσα σχέδια της εταιρείας.
Αναλυτικότερα, οι χρήστες των εν λόγω χωρών που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, θα μπουν σε μια λίστα αναμονής, όπου θα τηρείται σειρά προτεραιότητας. Ουσιαστικά, η ίδια η Google περιέγραψε το Bard ,ως ένα πείραμα για την διάθεση μιας νέας τεχνολογίας που θα είναι σε θέση αφενός να αναγνωρίζει το αίτημα του χρήστη κι αφετέρου να παράγει περιεχόμενο.
Η διαφορά του από το ChatGPT είναι ότι οι απαντήσεις σε κάθε ερώτημα θα γίνονται απευθείας με τη μορφή κειμένου και όχι λέξη προς λέξη, όπως βλέπουμε τώρα στο chatGPT. Επίσης, σε κάθε αποτέλεσμα προσφέρει μέχρι και 3 εναλλακτικές σε περίπτωση που ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την πρώτη, ενώ για τυχόν απορίες, με ένα πάτημα στο πλήκτρο “Google It” μεταφέρεται αυτόματα στα αποτελέσματα της Google. Ωστόσο, η εταιρεία διευκρίνισε πως για αρχή τουλάχιστον δεν θα είναι όλα τα αποτελέσματα του Bard έγκυρα.
Οι εφαρμογές ΑΙ στο επίκεντρο
Όπως όλα δείχνουν, ο τομέας της τεχνητής νοημοσύνης έχει «γοητεύσει» ιδιαίτερα τη Google, η οποία ψάχνει συνεχώς νέους τρόπους να την ενσωματώσει σε πολλές υπηρεσίες που προσφέρει στο κοινό. Βάσει όσων επισήμανε και ο Pichai, η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς των χρηστών, οι οποίοι αναζητούν συνεχώς εργαλεία που θα τους βοηθούν να εξοικονομούν χρόνο. Είναι άλλωστε ένας τομέας στον οποίο η Google έχει επενδύσει μεγάλο κεφάλαιο τα τελευταία χρόνια, κάτι που σιγά σιγά θα αποκαλύπτεται στο κοινό.