Nokia: αλλάζει το λογότυπό της μετά από 60 χρόνια

Nokia: αλλάζει το λογότυπό της μετά από 60 χρόνια

Συντάκτης: Κώστας Αρβανίτης @ 28.02.2023

Tο εμβληματικό της λογότυπο, ένα από πιο αναγνωρίσιμα στον κλάδο της τεχνολογίας, αλλάζει η Nokia, σε συνδυασμό με την αλλαγή που επιχειρεί στη στρατηγική της.

Άμεσα συνδεδεμένο με τα κινητά τηλέφωνα, ιδιαίτερα την περίοδο που η εταιρεία αποτελούσε το αδιαμφισβήτητο νούμερο 1 της αγοράς με τεράστια μερίδια αγοράς, το μέχρι πρότινος λογότυπο της Nokia ήταν σύμβολο μιας άλλης εποχής, πολύ διαφορετικής τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για την αγορά συνολικά. ««Υπήρχε πάντα η σύνδεση με τα smartphone, ενώ σήμερα είμαστε μια εταιρεία τεχνολογίας για επιχειρήσεις» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Pekka Lundmark, υποδεικνύοντας και τους λόγους της αλλαγής της εταιρικής ταυτότητας. “Είμαστε ένα νέο brand που εστιάζει στα δίκτυα, στις ψηφιακές λύσεις για τη βιομηχανία, πεδία πολύ διαφορετικά από τα κινητά τηλέφωνα” κατέληξε.

Το νέο λογότυπο εγκαταλείπει το λευκό και το μπλε χρώμα και την κλασική γραμματοσειρά. Αντ’ αυτών υιοθετείται ένα πιο μοντέρνο και ψηφιακό λογότυπο, το οποίο θα χρησιμοποιείται σε τέσσερις διαφορετικές παραλλαγές, ανάλογα με το πεδίο χρήσης του.

Το παλιό λογότυπο της Nokia δεν πέθανε. Τουλάχιστον για την ώρα, αφού τα ομώνυμα κινητά τηλέφωνα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν την προηγούμενη εταιρική ταυτότητα. Όπως ίσως θα γνωρίζετε ο συγκεκριμένος τομέας έχει πωληθεί εδώ και καιρό στον κινεζικό όμιλο HMD Global, ο οποίος εξακολουθεί να παρουσιάζει συσκευές με το brand της Nokia.

Οι ανακοινώσεις για την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας έγιναν στο πλαίσιο του Mobile World Congress.