TikTok: νέες πηγές εσόδων για τους δημιουργούς περιεχομένου

TikTok: νέες πηγές εσόδων για τους δημιουργούς περιεχομένου

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κοντογιάννη @ 15.02.2023

Μια νέα αλλαγή ετοιμάζεται να κάνει το TikTok, το οποίο εργάζεται προς τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων για τους δημιουργούς περιεχομένου. Όπως αποκάλυψε το Engadget, η ByteDance θα λανσάρει σύντομα μια νέα δυνατότητα διαφήμισης για τους δημιουργούς, ώστε να χρεώνουν το κοινό τους για την παρακολούθηση ορισμένων βίντεο.

Όπως έχει γίνει γνωστό, η επιλογή αυτή θα εφαρμοστεί πρώτα στις ΗΠΑ και τα ποσά για κάθε βίντεο θα ξεκινούν από 1 δολάριο. Ουσιαστικά, θα δίνεται η επιλογή στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, κάτι που συναντάμε και σε άλλες πλατφόρμες όπως πχ το Instagram.

Ακόμη, μεταξύ των άλλων, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ένα νέο πακέτο χρηματοδότησης για τους δημιουργούς, αλλάζοντας παράλληλα τα κριτήρια που απαιτούνται για να αποκτήσει κάποιος κέρδη. Για παράδειγμα, η πλατφόρμα αναμένεται να αυξήσει τον απαραίτητο αριθμό των ακολούθων στους 100.000, από τους 10.000 που ισχύει σήμερα, αλλά θα αποκομίζουν μεγαλύτερα ποσοστά από τα έσοδα.


Το "δέλεαρ" για όλους τους δημιουργούς

Βέβαια, από το TikTok δεν είχαμε κάποιο επίσημο σχόλιο για αυτές τις αλλαγές, όμως στελέχη του ανέφεραν ότι η πλατφόρμα «δεσμεύεται» να επινοήσει νέους τρόπους για να κάνει την υπηρεσία «πιο ανταποδοτική» για τους δημιουργούς. Μπορεί να μην έχουμε ακόμη πληροφορίες για το πότε θα δούμε τα επί πληρωμή βίντεο, αλλά το ανανεωμένο πακέτο πληρωμών αναμένεται να κυκλοφορήσει ήδη από το Μάρτιο, με τις δοκιμές να έχουν ήδη ξεκινήσει σε Βραζιλία και Γαλλία.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι πρόσθετες ανταμοιβές είναι απαραίτητες σε ορισμένες χώρες, όπως πχ η Αμερική, όπου παρατηρείται μια στασιμότητα στους χρήστες, μετά την κατακόρυφη αύξηση στη διάρκεια της πανδημίας. Με το νέο πακέτο πληρωμών, η πλατφόρμα επιδιώκει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των «σταρ» του TikTok και να αποτρέψει μια ενδεχόμενη διαρροή τους προς το Instagram ή το Snapchat. Τέλος, να σημειώσουμε ότι η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα πρόγραμμα τύπου YouTube που μοιράζεται τα έσοδα από διαφημίσεις, αλλά είναι διαθέσιμο μόνο σε λίγους κορυφαίους χρήστες.