Inspire: Το... TikTok του shopping

Inspire: Το... TikTok του shopping

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κοντογιάννη @ 12.12.2022

Η λογική του TikTok και των σύντομων βίντεο, μετά τον «πανικό» που έχει προκαλέσει στις ανταγωνιστικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ετοιμάζεται να κατακτήσει και το χώρο των online αγορών! Πρόκειται για μια νέα ιδέα που πρώτη υλοποίησε η Amazon μέσα από τη νέα ροή αγορών Inspire.

Το concept αυτής της νέας πρότασης είναι η εμφάνιση προϊόντων, μέσω φωτογραφιών ή βίντεο, ώστε με ένα απλό swipe up να αγοράζεις ό, τι επιθυμείς. Όπως ακριβώς και στο TikTok, η εφαρμογή Inspire θα λειτουργεί βάσει του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες αλληλοεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητά συχνά προϊόντα περιποίησης προσώπου ή είδη για κατοικίδια, τότε τα shorts και οι φωτογραφίες θα προσαρμόζονται στα ενδιαφέροντα αυτά. Μάλιστα, με την πάροδο του χρόνου η εφαρμογή θα γίνεται ακόμη πιο εξατομικευμένη, με περιεχόμενο που θα ταυτίζεται σχεδόν απόλυτα με αυτά που ενδιαφέρουν τους χρήστες.

Όσο για τη διαδικασία αναζήτησης, είναι ιδιαίτερα απλή. Με ένα συνεχές scrolling, θα περιηγείστε ανάμεσα σε φωτογραφίες και βίντεο για διάφορα προϊόντα, ώστε να βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει. Αν κάτι σας τραβήξει την προσοχή, μπορείτε να πατήσετε το μικρό κουμπί που θα βρίσκεται στο κάτω μέρος της φωτογραφίας ή του βίντεο για να εμφανιστεί το προϊόν στην οθόνη σας. Έπειτα, για να προχωρήσετε σε αγορά, μέσα από ένα κλικ στη φράση “Δείτε όλες τις λεπτομέρειες”, θα μεταφέρεστε αυτομάτως στο Amazon.com.

Όπως ανέφερε η ίδια η εταιρεία στη “The World Street Journal”,  η εφαρμογή Inspire θα είναι διαθέσιμη σε ορισμένους πελάτες στις αρχές Δεκεμβρίου και αναμένεται να ανοίξει σε περισσότερους πελάτες στις ΗΠΑ μέσα στους επόμενους μήνες. "Το περιεχόμενο που βασίζεται σε βίντεο βοηθά τους πελάτες να κατανοήσουν περισσότερο το προϊόν", δήλωσε χαρακτηριστικά ο Oliver Messenger, διευθυντής αγορών στην Amazon.

Πάντως, μένει να δούμε αν αυτού του είδους οι εφαρμογές υιοθετηθούν κι από άλλες εταιρίες- κολοσσούς εκτός από την Amazon, με σκοπό μέσα από ένα γνώριμο είδος περιεχομένου, να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους πελάτες.