Για πρώτη φορά στην πορεία της η Disney ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών το Netflix. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα της Walt Disney Co, οι συνδρομητές στο σύνολο των streaming υπηρεσιών (Disney+, Hulu και ESPN+) έφτασαν τα 221,1 εκατομμύρια, 400.000 περισσότεροι από εκείνους του Netflix. Μάλιστα, μετά από τη συγκεκριμένη ανακοίνωση, οι μετοχές της Disney κινήθηκαν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο, σημειώνοντας κέρδη περίπου 7%.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Reuters, η εταιρεία προτίθεται να προχωρήσει σε αύξηση κατά 38% της μηνιαίας συνδρομής (στα 10,99 δολάρια) στις πλατφόρμες Disney+ ή το Hulu, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα φθηνότερο πακέτο, με την εμφάνιση διαφημίσεων. Αλλαγές που αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον προσεχή Δεκέμβριο, ξεκινώντας από τις ΗΠΑ και εν συνεχεία (μέσα στο 2023) θα περάσουν και στις υπόλοιπες αγορές. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά το πακέτο που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις θα κοστίζει 7,99 δολάρια το μήνα, τιμή στην οποία παρέχεται η υπάρχουσα πρόταση (χωρίς διαφημίσεις) της πλατφόρμας.
«Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, τη στιγμή που το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Παράλληλα, είναι μια εταιρεία που έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της χρηματοοικονομικής πλατφόρμας Investing.com.