Με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς ξεκίνησε η είσοδος του Netflix στο χώρο του gaming. Όπως διαβάζουμε στο δημοσίευμα του Engadget, τα παιχνίδια της πλατφόρμας έχουν ληφθεί συνολικά 23,3 εκατομμύρια φορές από περίπου 1,7 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Με άλλα λόγια, λιγότερο από το 1% των 221 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix, κάνουν χρήση των παιχνιδιών που περιλαμβάνονται στις συνδρομές τους.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που είχε προβλέψει η εταιρεία για το πρώτο διάστημα, αφού ουσιαστικά με αυτή την κίνηση στοχεύει σε μια μελλοντική κερδοφορία. «Θα είμαστε πειραματικοί και θα δοκιμάσουμε πολλά πράγματα», είχε χαρακτηριστικά αναφέρει ο COO του Netflix, Γκρεγκ Πίτερς, τη διάρκεια των ανακοινώσεων για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας πέρυσι. Ωστόσο, το ερώτημα είναι πόσο καιρό θα διαθέσει η πλατφόρμα για να δει αν η προσθήκη αυτή θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ειδικά μετά την ολέθρια απώλεια του ενός εκατομμυρίου συνδρομητών κατά το πιο πρόσφατο τρίμηνο.
Υπενθυμίζουμε ότι τα παιχνίδια είναι διαθέσιμα χωρίς επιπλέον κόστος, δεν προβάλλονται διαφημίσεις και δεν απαιτείται αγορά υπηρεσιών μέσα από το περιβάλλον του παιχνιδιού. Ακόμη, μέρος του περιεχομένου θα είναι διαθέσιμο και offline. Όσο για την πρόσβαση σε αυτά, στην εφαρμογή του Netflix στο Android υπάρχει μια ξεχωριστή επιλογή, ενώ για τα παιδιά που έχουν προφίλ στην πλατφόρμα απαιτείται η εισαγωγή PIN.