Τη διετή συνεργασία της με την UEFA για τις διοργανώσεις UEFA Champions League, UEFA Super Cup, τους τελικούς του UEFA Futsal Champions League αλλά και του UEFA Youth League, ανακοίνωσε η Oppo.
Κορυφαίος κατασκευαστής smartphone συσκευών, η Oppo είναι η πρώτη κινεζική εταιρεία που συνεργάζεται με το UEFA Champions League, τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διασυλλογική διοργάνωση παγκοσμίως. Η καινοτόμος τεχνολογία της Oppo σε συνδυασμό με τη μοναδικότητα του UEFA Champions League θα χαρίσει συναρπαστικές ποδοσφαιρικές στιγμές στους ποδοσφαιρόφιλους, εντός και εκτός γηπέδου, για τις σεζόν 2022-23 και 2023-24.
Το “best of the best” του UEFA Champions League συναντά το "Inspiration Ahead" της Oppo, αποτυπώνοντας την τεράστια δυναμική της εταιρείας. Η σύμπραξη των δύο κορυφαίων brandnames υπόσχεται υψηλής ποιότητας και... ανάλυσης θέαμα για τους φίλους του ποδοσφαίρου.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Oppo θα δώσει στους φιλάθλους τη μοναδική ευκαιρία να βρεθούν στο γήπεδο, και να απαθανατίσουν στιγμές ποδοσφαιρικής μαγείας χρησιμοποιώντας τα πρωτοποριακά smartphone κινητά της. Τα ομορφότερα "Inspiration Moments", που θα καταγράφονται κατά τη διάρκεια των αγώνων, θα κοινοποιούνται σε μια γκαλερί της OPPO στην ιστοσελίδα του UEFA Champions League, καθώς και σε μια ειδικά αφιερωμένη στο Champions League σελίδα της Oppo.
Με τη χρήση των έξυπνων συσκευών της Oppo, όπως είναι μεταξύ άλλων οι σειρές Find και Reno με τα κορυφαία NPU απεικόνισης MariSilicon X, αλλά και τα νέα επερχόμενα προϊόντα IoT, όπως τα ακουστικά και το smartwatch Oppo, η παρακολούθηση της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διασυλλογικής διοργάνωσης μετατρέπεται σε μοναδική εμπειρία.
Η συνεργασία με το UEFA Champions League δεν είναι η μοναδική επιτυχία για την εταιρεία στο χώρο του αθλητισμού, αφού, μεταξύ άλλων, η Oppo είναι χορηγός των κορυφαίων Grand Slam του τένις, Wimbledon και Roland-Garros, ενώ παράλληλα συνεργάζεται σε διεθνές επίπεδο με το Διεθνές Συμβούλιο Κρίκετ. Οι παγκόσμιες αθλητικές συνεργασίες συνιστούν σημείο αναφοράς για την εταιρεία, καθώς βασικός της στόχος είναι η ενσωμάτωση διάφορων πολιτισμικών στοιχείων στην εταιρική κουλτούρα και η παροχή βέλτιστων υπηρεσιών και προϊόντων στους καταναλωτές της.