TCL: μεγαλώνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά με νέες κατηγορίες συσκευών

TCL: μεγαλώνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά με νέες κατηγορίες συσκευών

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 07.07.2022

Ένα πλήρες οικοσύστημα συσκευών για το σπίτι προσφέρει πλέον η TCL στον Έλληνα καταναλωτή, μπαίνοντας σε νέες κατηγορίες, όπως τα ψυγεία, τα πλυντήρια, ακόμα και οι καθαριστές αέρα.

“H TCL θα είναι για το mainstream κοινό η εναλλακτική για ένα πλήρες οικοσύστημα” ανέφεραν χαρακτηριστικά τα στελέχη του ελληνικού γραφείου της TCL σε χθεσινή ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους. Μετά λοιπόν τα smartphones, τις τηλεοράσεις, η TCL θα δοκιμάσει πλέον τις δυνάμεις της στα tablets (ακόμα πιο δυναμικά, αφού το 2021 εμφανίστηκε με ένα μόλις μοντέλο), αλλά και στις λευκές συσκευές, διεκδικώντας να μεγαλώσει το αποτύπωμά της. Άλλωστε η εταιρεία διαθέτει ήδη μια σημαντική δυναμική που της δίνει η διεθνής παρουσία της, καθώς στις πιο σημαντικές και μεγάλες αγορές του κόσμου το brand της TCL συγκαταλέγεται στα πιο δημοφιλή ονόματα, έχοντας κατακτήσει μια θέση στην πρώτη πεντάδα σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες.

Αλλά και στην ελληνική αγορά το brand TCL βρίσκεται τέταρτο στην κατάταξη των κατασκευαστών smartphones στα μερίδια πωλήσεων ως προς τον αριθμό τεμαχίων, πίσω μόνο από τους τρεις μεγάλους (Samsung, Xiaomi, Apple). Σημαντική είναι και η παρουσία της στις τηλεοράσεις, όπου ήδη έχει κατακτήσει μερίδιο αγοράς 4%, προσδοκώντας να πιάσει στο μέλλον ακόμα και διψήφια ποσοστά.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά χθες, η εταιρεία θα προσφέρει στην ελληνική αγορά ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα λευκών συσκευών. Ειδικότερα, η TCL διαθέτει πέντε σύγχρονες προτάσεις στην κατηγορία των πλυντηρίων, έξι διαφορετικά μοντέλα στα ψυγεία, ενώ πρόθεσή της είναι να μπει και στους καταψύκτες. Στο portfolio της TCL θα ενταχθούν σκούπες ρομπότ, καθαριστές αέρα, ενώ στις τηλεοράσεις οι νέες προτάσεις της περιλαμβάνουν προτάσεις σε διάφορες κατηγορίες (mini LED, QLED, 4K HDR). Επιπρόσθετα, πρόθεση της εταιρείας είναι να μπει και στην ελληνική αγορά των laptops, εφόσον υπάρξει η ευκαιρία, έχοντας ήδη παρουσιάσει στη διεθνή αγορά τις προτάσεις της.