Πώς διαχειρίζεται μια επιχείρηση ένα μεγάλο όγκο σχολίων από πελάτες για να αποκτήσει μια συνοπτική και καθαρή εικόνα για τις ανάγκες τους ή ακόμα και τη στάση απέναντί της; Πόσο σύντομα μπορεί μια ομάδα ανθρώπων να ανταποκριθεί στις αξιολογήσεις χιλιάδων πελατών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Η Microsoft φαίνεται ότι έλυσε αυτό το γρίφο, μέσα από την αξιοποίηση της υπηρεσίας Azure OpenAI και του GPT-3, του γλωσσικού μοντέλου που χρησιμοποιεί machine learnig για να παραγάγει φυσικό κείμενο. Και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, όπως δείχνει το παράδειγμα της συνεργασίας της Microsoft με την CarMax, έναν από τους μεγαλύτερους dealer μεταχειρισμένων οχημάτων στις ΗΠΑ. Χάρη στα πολύ ισχυρά μοντέλα γλώσσας τεχνητής νοημοσύνης, οι δυνητικοί αγοραστές αυτοκινήτων μπορούν πλέον να δουν περιλήψεις των κριτικών πελατών για κάθε μάρκα, μοντέλο και έτος οχήματος που πουλάει η CarMax. Οι περιλήψεις παρέχουν ευανάγνωστα συμπεράσματα από πραγματικές κριτικές πελατών, ενώ η CarMax αξιοποίησε τις τεχνολογίες της Microsoft για να δημιουργήσει νέο περιεχόμενο στο website της, όπως π.χ. τι νέο προσφέρει κάθε νέα έκδοση ενός αυτοκινήτου σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της CarMax για να αξιοποιηθούν με τον ίδιο τρόπο από το υπάρχον δυναμικό της εταιρείας θα χρειάζονταν 11 μήνες. Αντ’ αυτού η λύση κατάφερε να ήταν έτοιμη σε μερικούς μήνες, μετατρέποντας περισσότερα από 100.000 σχόλια πελατών σε 5.000 περιλήψεις αξιολόγησης.
Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, η υπηρεσία Azure OpenAI είναι πλέον διαθέσιμη, έστω και σε περιορισμένο αριθμό πελατών, προσφέροντας πρόσβαση σε περισσότερα από ένα μοντέλα γλώσσας (GPT-3, Codex κ.α.). Το Codex για παράδειγμα μπορεί να δημιουργήσει κώδικα και να μεταφράσει απλή γλώσσα σε κώδικα.
Σύμφωνα με τη Microsoft, η υπηρεσία Azure OpenAI δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις όλων των κλάδων, από την υγειονομική περίθαλψη ή τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες έως τις κατασκευαστικές να εκτελούν πολύ πιο γρήγορα μια σειρά εργασιών. Οι καινοτομίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου για τους πελάτες, τη σύνοψη και ταξινόμηση των σχολίων των πελατών και την εξαγωγή κειμένου από διάφορα αρχεία, με τις πιο δημοφιλείς χρήσεις να περιλαμβάνουν τη βοήθεια στη γραφή, τη μετατροπή της φυσικής γλώσσας σε κώδικα και την απόκτηση πληροφοριών μέσω αναζήτησης, εξαγωγής οντοτήτων, συναισθημάτων και ταξινόμησης.
Για παράδειγμα, χάρη στην υπηρεσία Azure OpenAI η Farmlands, ένας αγροτικός συνεταιρισμός στη Νέα Ζηλανδία, κατάφερε να συνοψίσει τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, να τις ταξινομήσει ως «ουδέτερες», «αρνητικές» ή «θετικές» και να εξάγει λέξεις-κλειδιά για να αποκτήσει πιο γρήγορα πληροφορίες για τις τάσεις των πελατών.
Πως η Farmlands αξιοποίησε την υπηρεσία Azure OpenAI της Microsoft.
Οι πελάτες που θέλουν να αποκτήσουν μια πρώτη πρόσβαση στην υπηρεσία Azure OpenAI μπορούν να το κάνουν από εδώ.