Ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά η Salesforce

Ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά η Salesforce

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 23.05.2022

Ένα ακόμα μεγάλο όνομα από τον κλάδο της τεχνολογίας και ειδικότερα των λύσεων για τις επιχειρήσεις, η Salesfoce, προχωράει στην ενίσχυση της παρουσίας του στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τη δυναμική της χώρας μας ως έναν αναπτυσσόμενο κόμβο στην περιοχή και την επιτάχυνση της ψηφιοποίησης σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα τα τελευταία χρόνια.

Σ’ αυτήν την υπό εξέλιξη ψηφιακή μεταμόρφωση της Ελλάδας η Salesforce θέλει να συμμετάσχει πιο δυναμικά, στοχεύοντας σε πρώτη φάση να ενισχύσει το πρόγραμμα συνεργατών, που στην παρούσα φάση περιλαμβάνουν τις λεγόμενες Big 4: Accenture, Deloitte, KPMG και PwC. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα ότι σ’ αυτό το timing η Salesforce πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες ένα μεγάλο συνέδριο σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με τη συμμετοχή εκατοντάδων στελεχών ελληνικών επιχειρήσεων.

Η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα σημαντικό αποτύπωμα σε μεγάλες επιχειρήσεις (στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών και της ενέργειας) όμως ο στόχος είναι η εταιρεία να καταφέρει να τοποθετηθεί και στις μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις και οργανισμούς της ελληνικής αγοράς. Κατεύθυνση την οποία επισήμαναν και στις επαφές που είχαν τα στελέχη της με τις ελληνικές επιχειρήσεις την προηγούμενη εβδομάδα. Στο πλαίσιο αυτό, η Salesforce θα ενισχύσει το προσωπικό της που θα έχουν ως περιοχή ευθύνης της ελληνικής αγοράς, ενώ δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο η εταιρεία να αποκτήσει νομική οντότητα με ελληνικό τοπικό γραφείο, μεταθέτοντας μια ενδεχόμενη τέτοια κίνηση στο 2023.  

Οι ιδρυτές της Salesforce: Μάρκ Μπένιοφ (αριστερά) και Πάρκερ Χάρις (δεξιά).

Η Salesforce αποτελεί παγκόσμια, ηγέτιδα δύναμη software λύσεων που βασίζονται στο cloud, παρέχοντας μεταξύ άλλων εφαρμογές διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM) που επικεντρώνονται στις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ κ.α. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία είναι ιδιαίτερα ενεργή και στο πεδίο των εξαγορών με μερικές εντυπωσιακές κινήσεις, αποκτώντας το 2019 την Tableau Software έναντι 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ένα χρόνο αργότερα την Slack με τίμημα που ξεπέρασε τα 27 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Salesforce ιδρύθηκε το 1999 από τους Μαρκ Μπένιοφ και Πάρκερ Χάρις, με τον πρώτο να κατέχει τη θέση του προέδρου και συν-διεθύνοντος συμβούλου και τον δεύτερο να κατέχει θέση στο ΔΣ της εταιρείας. Ο αμερικανικός κολοσσός είναι ο πρώτος που ακολούθησε το συνδρομητικό μοντέλο software as a service. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο τζίρος της Salesforce την προηγούμενη χρονιά ξεπέρασε τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ το προσωπικό της σε όλο τον κόσμο αγγίζει τα 57.000 άτομα. Από το σύνολο του τζίρου, ποσοστό κοντά στο 66% προέρχεται από την Βόρειο Αμερική, ενώ μόλις 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια είναι προϊόν της δραστηριοποίησης της εταιρείας στην Ευρώπη.