Σχεδόν 10 δισ. δολάρια «έχασαν» οι πλατφόρμες Snap (μητρική του Snapchat), Facebook, Twitter και Youtube, εξαιτίας των αλλαγών των ρυθμίσεων απορρήτου των iPhone, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.
Όπως ίσως σας είναι γνωστό, η νέα πολιτική απορρήτου της Apple «εξαναγκάζει» τις εφαρμογές να ζητούν την άδεια των χρηστών για την παρακολούθηση της συμπεριφοράς τους, για την προβολή προσωποποιημένων διαφημίσεων. Αναμενόμενα, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι περισσότεροι χρήστες ήταν αρνητικοί στην παραχώρηση της άδειας, εξέλιξη που προκάλεσε με τη σειρά της αρκετά προβλήματα στη διαφημιστική αγορά, που έχασε το πλεονέκτημα της στόχευσης των χρηστών με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Το αποτέλεσμα ήταν η μείωση του μπατζετ πολλών διαφημιζόμενων προϊόντων στις εν λόγω πλατφόρμες και η «στροφή» προς τους χρήστες των τηλεφώνων Android.
H Sheryl Sandberg, Γενική Λειτουργική Διευθύντρια του Facebook, επιβεβαιώσε σε δήλωση της τα παραπάνω προβλήματα. «Με την πολιτική αυτή οι διαφημίσεις δεν μπόρεσαν να στοχεύσουν ακριβώς το κοινό που έπρεπε, με αποτέλεσμα να αυξηθεί το κόστος των διαφημίσεων» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Από τις τέσσερις πλατφόρμες, το Snapchat είχε ποσοστιαία τις μεγαλύτερες απώλειες (καθώς η λειτουργία του περιορίζεται αποκλειστικά στα κινητά τηλέφωνα), ωστόσο σε απόλυτες τιμές το Facebook (και λόγω του μεγέθους του) εμφανίζεται να έχει υποστεί τις μεγαλύτερες συνέπειες.
Πηγή: Financial Times