Δυναμική πορεία καταγράφει στην Ευρώπη το 2021 η OnePlus, η οποία κατάφερε στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 388% και αύξηση των εσόδων κατά 286% (συγκριτικά με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους). Σύμφωνα με την ίδια την OnePlus, η ανάπτυξη τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τη γκάμα flagship smartphone της, συνεισφέροντας 65% στα συνολικά έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της σειράς OnePlus 9 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Η Βόρεια Ευρώπη αναδείχθηκε η περιοχή με την καλύτερη απόδοση, συνεισφέροντας πάνω από 30%, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στα έσοδα της περιοχής, ακολουθούμενη από τη Δυτική Ευρώπη. Αυτή η απόδοση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για την αξιοποίηση ευκαιριών στη Σκανδιναβική περιοχή, το Βέλγιο και την Ολλανδία. Η περιοχή της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης συνέβαλε επίσης σημαντικά, πλησιάζοντας στην τρίτη θέση, η οποία υπογραμμίζει την αυξανόμενη προσοχή της OnePlus σε αυτήν την περιοχή με στρατηγικές επενδύσεις για να επεκτείνει την παρουσία της εδώ. Μεταξύ των χωρών, οι τρεις κορυφαίες σε απόδοση αγορές περιλαμβάνουν τη Φινλανδία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η επιτυχία είναι συνέχεια των εντυπωσιακών επιδόσεων του brand στην περιοχή της Βόρειας Ευρώπης πέρυσι, όπου η OnePlus ήταν μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες smartphone στη Φινλανδία και τη Δανία, σύμφωνα με το Market Monitor της Counterpoint Research για το 4ο τρίμηνο του 2020. Σύμφωνα με την έκθεση, στη Φινλανδία , η OnePlus κατατάχθηκε ως η νούμερο ένα μάρκα Android 5G, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην αγορά smartphone Android στη Δανία και τις Κάτω Χώρες και ήταν στην τρίτη θέση στην αγορά smartphone πάνω από 400 δολάρια, την ίδια περίοδο.