Honor: θέλουμε να αποτελέσουμε ισότιμο ανταγωνιστή της Apple

Honor: θέλουμε να αποτελέσουμε ισότιμο ανταγωνιστή της Apple

Συντάκτης: Deasy @ 01.02.2021

Υψηλές βλέψεις για το που μπορεί να φθάσει στη νέα εποχή της η Honor έχουν τα στελέχη της, αν κρίνουμε από τις δηλώσεις του επικεφαλής της, George Zhao, στη South China Morning Post. Όπως ανέφερε στη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε πρόθεση της εταιρείας είναι τα κινητά τηλέφωνα που θα παρουσιάσει να ξεπεράσουν εκείνα της Apple αλλά και της Huawei, που αποτελούσε μέχρι πρότινος τη μητρική της Honor.

Μόλις δύο μήνες πριν η Honor αποσπάστηκε από την Huawei, μετά την εξαγορά της από ένα κονσόρτσιουμ κινεζικών εταιρειών και κεφαλαίων. «Χωρίς περιορισμούς σε πρώτες ύλες και στην εφοδιαστική μας αλυσίδα, η Honor έχει εξαιρετικά πλεονεκτήματα για να κατακτήσει τις αγορές mid και high end τηλεφώνων. Για το 2021 η Honor έχει μια νέα αποστολή: να ανταγωνιστεί την Huawei και την Apple στην αγορά ως ισότιμη εταιρεία” ανέφερε χαρακτηριστικά ο George Zhao. «Ανεξάρτητα από το ποιοι είναι οι ανταγωνιστές, έχουμε στόχο να τους ξεπεράσουμε, συμπεριλαμβανομένης της Huawei» πρόσθεσε αμέσως μετά.

Στη νέα εποχή η Honor έχει ξεκινήσει ήδη σημαντικές συνεργασίες με αμερικανικές εταιρείες όπως η Qualcomm, η Intel, η AMD και η Microsoft. Μοναδική εκκρεμότητα είναι η Google, με την οποία η Honor βρίσκεται σε συνομιλίες για να επαναξεκινήσει τη συνεργασία μαζί της, που διακόπηκε με την επιβολή των περιορισμών στη Huawei την Άνοιξη του 2019.

Ο κ. Zhao έκανε ιδιαίτερη μνεία στο πρώτο smartphone της νέας Honor, το View40, που όπως σημείωσε ακόμα και χωρίς κάποια ενέργεια marketing στην Κίνα εξαντλήθηκε εντός τεσσάρων λεπτών σε μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Tmall, JD.com και Suning.com, καθώς και του site της Honor. Μπορεί η κινεζική αγορά να αποτελεί μια σημαντική βάση για την Honor, όμως η ματιά της εταιρείας είναι στραμμένη και στις αγορές του εξωτερικού. Ιδιαίτερα για την Ευρώπη ο κ. Zhao σημείωσε ότι είναι μια απαραίτητη αγορά για την εταιρεία, στην οποία κατείχε μέχρι και το πρώτο μισό της προηγούμενης χρονιάς μερίδιο αγοράς κοντά στο 5%. Εξίσου έτοιμη εμφανίζεται η εταιρεία και για την αγορά της Λατινικής Αμερικής, όπου διαθέτει μια ισχυρή ομάδα πωλήσεων.