Στο 68% του ελληνικού πληθυσμού έχει φθάσει πλέον η καταναλωτική βάση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, σημειώνοντας αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων, σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, «Focusontechlife», για το εξάμηνο Ιούνιος – Δεκέμβριος 2020.
Με τίτλο “We are all digital citizens” η έρευνα δείχνει την (σχεδόν) καθολική χρήση του Internet από τον ελληνικό πληθυσμό (στα επίπεδα του 96%), με τους χρήστες να χρησιμοποιούν όλο και πιο συχνά ένα σύνολο συσκευών για τη σύνδεσή τους. Το smartphone παραμένει το νούμερο 1 μέσο πρόσβασης στο Διαδίκτυο, ωστόσο όλες οι συσκευές καταγράφουν άνοδο. Ειδικότερα, το κινητό αποτελεί την πρώτη σε προτίμηση συσκευή για τη σύνδεση στο Internet για το 91% των χρηστών, με το laptop να ακολουθεί στο 56% και το σταθερό υπολογιστή στο 49%.
Ενδιαφέρον επίσης στοιχείο είναι ότι συνεχίζεται η αύξηση στην κατοχή κινητού τηλεφώνου σε παιδιά ηλικίας 5-12 ετών, όπου έχει φθάσει το 18%, ενώ στην υπο-ομάδα 10-12 ετών βλέπουμε ότι το συγκεκριμένο ποσοστό έχει ανέλθει στο 40%. Αυξημένη είναι και η χρήση του Internet στα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών, φθάνοντας στα επίπεδα του 85%.
Τέλος, η χρήση των social media έχει ξεπεράσει πλέον το 80% του πληθυσμού, με τους Έλληνες να καταναλώνουν ταυτόχρονα και περισσότερο χρόνο στις διάφορες πλατφόρμες. Η έρευνα υπογραμμίζει ότι σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν σημειώθηκε 70% αύξηση σε όσους χρησιμοποιούν τα social media πάνω από μία ώρα (44% πλέον έναντι 26% ένα χρόνο πριν).