Την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων ενόψει των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ τον ερχόμενο Νοέμβριο εξετάζει το Facebook σύμφωνα με δημοσιεύματα αμερικανικών μέσων.
Ωστόσο το πιο σημαντικό σημείο στη συγκεκριμένη είδηση που τα προηγούμενα 24ωρα «έπαιξε» στις ΗΠΑ είναι μάλλον το ρήμα «εξετάζει» και εδώ είναι πιθανό να κρύβεται ένας ακόμα ελιγμός του Μαρκ Ζάκερμπεργκ και της ομάδας του.
Είχε, βλέπεις, προηγηθεί την περασμένη εβδομάδα η αποτυχημένη συνάντηση με τους εκπροσώπους των φορέων που οργανώνουν την καμπάνια Stop Hate for Profit και επειδή η επιλογή του χρόνου δεν είναι τυχαία, δεν αποκλείεται το Facebook να αναζητεί τρόπο για να κερδίσει χρόνο.
Σύμφωνα με το Bloomberg, που ανέδειξε το θέμα, το μπλακάουτ στις πολιτικές διαφημίσεις είναι μάλλον πιθανό να έχει διάρκεια λίγες ημέρες, προς απογοήτευση ίσως όσων θα ήθελαν μια περισσότερο γενναία και αυστηρή στάση από το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο.
Ωστόσο μια καθολική απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων ίσως να μην έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Εκείνοι που αντιτίθενται σε ένα τέτοιο μέτρο σχολιάζουν πως το μπλακάουτ θα επηρεάσει και τις καμπάνιες που καλούν τους Αμερικανούς να δώσουν το παρών στην κάλπη (κάτι που οι πολίτες των ΗΠΑ δεν πολυσυνηθίζουν). Επίσης, αν ένας υποψήφιος δεχτεί επίθεση για τα λεγόμενά του θα βασίζεται μόνο στην καλή διάθεση των μίντια και των οπαδών του για την αναπαραγωγή των θέσεών του, αλλά δεν θα μπορεί να «τρέξει» μια εκστρατεία στο Facebook για να τις προωθήσει στο εκλογικό σώμα.
Βεβαίως με μια καθολική απαγόρευση το Facebook ξεμπερδεύει μια και καλή από τις «κίτρινες» καμπάνιες και από τις εκστρατείες που χρησιμοποιούν σύμβολα μιας άλλης και εξαιρετικά κακής εποχής.
Μπερδεμένα πράγματα.