Η επιδημία του κορονοϊού και τα περιοριστικά μέτρα μας έκλεισαν στο σπίτι, οπότε οι routers και οι οθόνες πήραν όπως ήταν φυσικό φωτιά.
Από τη μία πλευρά έχουμε έναν μακρύ κατάλογο επιχειρήσεων που χάνουν έδαφος ή, χειρότερα, χάνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους και το γεγονός ότι πολλές από αυτές δραστηριοποιούνται στην ψηφιακή οικονομία δεν τις προφύλαξε.
Για παράδειγμα, το Airbnb βρίσκεται σε μια εξαιρετικά δυσάρεστη θέση και θα δαπανήσει γύρω στα 250 εκατ. δολάρια για να αποζημιώσει και να προσφέρει οικονομική στήριξη σε οικοδεσπότες που βλέπουν τα δωμάτια και τα σπίτια τους άδεια.
Υπάρχουν όμως και κάποιοι που σε αυτές τις δύσκολες ημέρες υπάρχουν και εκείνοι που βρίσκουν πεδίο ανάπτυξης.
Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ και τη Βρετανία από το Global Web Index, 3 στους 10 της γενιάς Ζ -χοντρικά δηλαδή οι σημερινοί 25άρηδες και νεαρότεροι- λένε πως θα σκεφτούν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν συνδρομή στο Netflix. Το αντίστοιχο ποσοστό στους millennials, δηλαδή ως και τους σαραντάρηδες πάνω κάτω, είναι 26% και μετά πέφτει σε 11% και 5% στις αμέσως δύο παλαιότερες γενιές, οσους δηλαδή είναι πάνω από τα 50 χρόνια.
Βεβαίως τα ποσοστά αυτά αφορούν χρήστες που σήμερα δεν είχαν συνδρομή στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Το Netflix είναι η μόνη συνδρομητική υπηρεσία όπου το ποσοστό προτίμησης των πιτσιρικότερων είναι υψηλότερο σε σχέση με τις άλλες γενιές. Στο Disney+, το Spotify και το Amazon prime, οι μιλένιαλς (τριαντάρηδες, σαραντάρηδες δηλαδή) εμφανίζονται περισσότερο θερμοί σε σχέση με τις υπόλοιπες γενιές.
Ωστόσο, εκείνοι που πληρώνουν αποτελούν τη μειονότητα σε όλες τις γενιές. Οι παλαιότεροι είναι πολύ δύσκολο έως και σχεδόν αδύνατο να πειστούν να κάνουν μια συνδρομή, ενώ κάπως πιο ενθαρρυντικά είναι τα πράγματα στους νεότερους. Το ποσοστό των 40άρηδων και νεότερων που δηλώνει πως δεν θα κάνει οποιαδήποτε συνδρομή είναι στο 44%, άρα το 56% το σκέφτεται θετικά.