Η Amazon πάτησε άλλη μία κορυφή

Η Amazon πάτησε άλλη μία κορυφή

Για πρώτη φορά στη 10άδα η Huawei.

Συντάκτης: Κώστας Αρβανίτης @ 31.01.2020

Η χρηματιστηριακή αξία είναι ψηλά, το μαγαζί πάει καλά, άρα και το όνομα του μαγαζιού θα πηγαίνει επίσης καλά.

Η επιτυχία της Amazon αποτυπώνεται και στην ετήσια ανάλυση της Brand Value, όπου η εταιρεία βρίσκεται στην πρώτη θέση, διατηρώντας τα κεκτημένα του 2019.

Σύμφωνα με την Brand Value, η αξία του ονόματος της Amazon είναι στα 220 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 17% σε σχέση με πέρυσι. Στη δεύτερη θέση σκαρφάλωσε η Google με αξία 159 δισ. δολάρια (μιλάμε πάντα για αξία του ονόματος, του brand που λέμε και στην καθομιλουμένη), η οποία έστειλε την Apple στην 3η θέση.

Στην 4η και την 5η θέση παρέμειναν από το 2019 Microsoft και Samsung αντίστοιχα και όλο αυτόν τον τεχνολογικό μονόλογο έρχεται να διακόψει η Βιομηχανική και Εμπορική Τράπεζα της Κίνας (Industrial and Commercial Bank of China, ICBC) που ανέβηκε στην 6η θέση από την 8η πέρυσι. Σταθερά στην 7η θέση βρίσκουμε το Facebook ενώ στην 8η, τρεις θέσεις πάνω σε σχέση με το 2019, ανέβηκε η Walmart. Η κινεζική Pingan βρίσκεται στην 9η θέση από την 14η το 2019 και η Huawei κλείνει την πρώτη δεκάδα. Είναι αξιοσημείωτο ότι για πρώτη φορά η κινεζική εταιρεία συμπεριλαμβάνεται στα δέκα ισχυρότερα ονόματα, ανεβαίνοντας δύο θέσεις σε σχέση με πέρυσι (12η). Η αξία του brand της Huawei, σύμφωνα με τη Brand Value ξεπέρασε τα 65 δισ. 

Η κυριαρχία του κλάδου της τεχνολογίας και η γιγάντωση των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά είναι εμφανής από την παραπάνω λίστα. Ειδικότερα, από τις 10 πρώτες εταιρείες οι 5 ανήκουν πλήρως στο συγκεκριμένο κλάδο, ενώ αν προσθέσουμε και τις Amazon, Facebook (επισήμως ανήκουν στους κλάδους του λιανεμπορίου και των media, αντίστοιχα) ο αριθμός ανεβαίνει στις 7.

Θέλεις περισσότερα; Θέλεις λεπτομέρειες; Δεν έχεις παρά να πατήσεις εδώ.