Ήταν αναμενόμενο ότι θα συμβεί κάποια στιγμή. Η Ινδία μια αγορά με 1,339 δισ. κατοίκους δεν θα μπορούσε να είναι για πολύ καιρό ακόμα κάτω από τις ΗΠΑ, των 327,2 εκατομμυρίων. Ακόμα και αν το βιοτικό επίπεδο των δύο χωρών έχει τρομακτικές διαφορές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint Research στο τέλος του 2019 η αγορά της Ινδίας αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη στα smartphones, ξεπερνώντας εκείνη των ΗΠΑ, με τις αποστολές συσκευών στη χώρα της Ασίας να αγγίζουν τα 158 εκατομμύρια. Για την εταιρεία αναλυτών η αναρρίχηση της Ινδίας στη δεύτερη θέση είναι αποτέλεσμα της ανάπτυξης smartphones μέσου κόστους από (κυρίως) κινεζικές εταιρείες, που μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις στους κατόχους τους. Επιπρόσθετα, αποτέλεσμα προφανώς και της σημαντικής ανάπτυξης του Internet στη συγκεκριμένη αγορά, τα online κανάλια αποτέλεσαν την πιο δημοφιλή πλατφόρμα για την είσοδο αυτών των συσκευών στην αγορά.
Ως προς τους κατασκευαστές η Xiaomi διατήρησε τα πρωτεία που κατείχε και το 2018 στην Ινδία, με το ποσοστό της να παραμένει αναλλοίωτο, στο 28%. Στη δεύτερη θέση παρέμεινε η Samsung, χάνοντας τρεις ποσοστιαίες μονάδες (21%) σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά, ενώ στις υπόλοιπες θέσης της πρώτης πεντάδας βρίσκουμε τις: Vivo (16%), Realme (10), Oppo (9%). Οι 5 αυτές εταιρείες κατέκτησαν το 84% του συνόλου της Ινδικής αγοράς, αφήνοντας ένα 16% για όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.