Η MLS μπαίνει στην αγορά των wearables

Η MLS μπαίνει στην αγορά των wearables

Συντάκτης: Deasy @ 27.01.2020

Μερίδιο αγοράς στην αγορά των wearables διεκδικεί η MLS, η οποία φέρνει στην ελληνική αγορά τις δύο πρώτες της συσκευές στη συγκεκριμένη κατηγορία: ένα smart band με έγχρωμη οθόνη αφής 1,14 ιντσών και ένα smart watch με έγχρωμη οθόνη αφής 1,3 ιντσών με κυρτό γυαλί υψηλής αντοχής 2.5D.

Οι δύο συσκευές υποστηρίζουν πλήρως τους ελληνικούς χαρακτήρες στην προβολή των ειδοποιήσεων των εφαρμογών και είναι συμβατές τόσο με συσκευές Android όσο και με συσκευές iOS. Διαθέτουν μια σειρά από αισθητήρες που σχετίζονται με την ψηφιακή ευεξία και ενημερώνουν το χρήστη για τα βήματα που έχει διανύσει, πόσες θερμίδες έχει καταναλώσει, τους καρδιακούς του παλμούς, το ποσοστό του οξυγόνου στο αίμα αλλά και την ποιότητα του ύπνου του.