Επαληθεύθηκε τελικά το σενάριο της εξαγοράς της Fitbit από τη Google, με την δεύτερη να ανακοινώνει σήμερα την απόκτηση της πρώτης, με το τίμημα να φθάνει τα 2,1 δισ. δολάρια.
H αμερικανική Fitbit είναι μια εταιρεία με ισχυρό αποτύπωμα στη συγκεκριμένη αγορά. Όχι ίσως όσο στο πρόσφατο παρελθόν, καθώς η μαζική είσοδος άλλων μεγάλων ονομάτων, γνωστών από τα smartphones, όπως η αμερικανική Apple, οι κινεζικές Huawei και Xiaomi ή η κορεατική Samsung, είχε ως αποτέλεσμα την υποχώρηση του μεριδίου αγοράς της. Με την απόκτησή της Fitbit η Google ισχυροποιεί τη δική της παρουσία στη συγκεκριμένη κατηγορία, στην οποία μπορεί να διέθετε το κυρίαρχο λειτουργικό όμως δεν διέθετε κάποιο προϊόν που να φοριέται στο χέρι. Αυτήν την παρουσία της προσφέρει η Fitbit, τα νέα προϊόντα της οποίας θα παίρνουν πλέον το trademark Made by Google.
Σ’ αυτό το κλίμα ήταν και οι πρώτες δηλώσεις του Rick Osterloh, αντιπροέδρου του τομέα συσκευών και υπηρεσιών της Google. “Διαπιστώνουμε μία ευκαιρία να επενδύσουμε περισσότερο στο Wear OS, όπως και το να φέρουμε wearable προϊόντα Made by Google” σημείωσε στην ανάρτησή του στο blog της εταιρείας.
Για τη Fitbit η απόκτησή της από τη Google προσφέρει την ευχέρεια, πρακτικά τους πόρους, ώστε να επιχειρήσει μια ταχύτερη ανάπτυξη, να επιταχύνει το ρυθμό ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων και να απευθυνθεί πιο αποτελεσματικά στην αγορά.