Forthnet: ενημέρωση για την προστασία του καταναλωτικού κοινού

Forthnet: ενημέρωση για την προστασία του καταναλωτικού κοινού

Συντάκτης: Deasy @ 18.07.2019

Ανακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγο η Forthnet, σύμφωνα με την οποία έχουν παρατηρηθεί περιστατικά αποστολής παραπλανητικών emails και SMS, που εμφανίζουν αναληθώς την εταιρεία ως αποστολέα, καθώς και τηλεφωνικές κλήσεις που δήθεν πραγματοποιούνται από την εξυπηρέτηση πελατών της Forthnet, συνιστώντας στους συνδρομητές της να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή σε τέτοιου είδους κακόβουλες ενέργειες.

Ειδικότερα, η εταιρεία "συνιστά στους συνδρομητές της να μην απαντούν σε άγνωστα και κακόβουλα emails και SMS και να προχωρούν στην άμεση διαγραφή τους, καθώς επίσης και να αγνοούν τυχόν κλήσεις οι οποίες προέρχονται από δήθεν εκπροσώπους της εταιρείας, οι οποίοι με πρόσχημα π.χ. την βλάβη στο router,  ζητούν τους προσωπικούς τους κωδικούς. Η Forthnet δεν θα ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (είτε μέσω email, είτε μέσω SMS, είτε τηλεφωνικά) τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης σε συστήματα, τηλέφωνα ή υπηρεσίες (password, username), οι οποίοι είναι αυστηρώς προσωπικοί και δεν πρέπει να αποκαλύπτονται σε κανέναν.

Επίσης, οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια πραγματοποιεί η Forthnet (όπως π.χ. έναν διαγωνισμό) αυτή φιλοξενείται και επικοινωνείται αποκλειστικά από τις επίσημες οντότητες της εταιρείας στο διαδίκτυο.

Η Forthnet καλεί τους συνδρομητές της, που θεωρούν ότι έχουν πέσει θύματα σχετικής απόπειρας εξαπάτησης, να επικοινωνήσουν άμεσα με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο 13731 (χωρίς χρέωση)."

Η ανακοίνωση καταλήγει επισημαίνοντας ότι "για τη Forthnet η ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και των συναλλαγών των πελατών της αποτελεί κύριο μέλημα και προτεραιότητα. Η εταιρία επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός της έναντι όλων όσων χρησιμοποιούν το όνομά της και τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους καταναλωτές για κακόβουλες και παράνομες πράξεις".