Η στιγμή έφθασε και οι δύο εταιρείες υλοποίησαν πλέον αυτά που είχαν εξαγγείλει το Μάρτιο του 2018. Όπως ανακοίνωσαν, οι δύο εταιρείες προχωρούν στη δημιουργία της κοινής ενιαίας πλατφόρμας για τις υπηρεσίες μετακίνησης και μεταφορών, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο και ενιαίο οικοσύστημα, που αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί περίπου 60 εκατομμύρια πελάτες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η νέα πλατφόρμα θα έχει πέντε άξονες. Η υπηρεσία REACH NOW θα προσφέρει λύσεις μετακίνησης που θα επιτρέπει στον χρήστη να μετακινείται με διάφορα μέσα, από Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έως αυτοκίνητα, ταξί και ηλεκτρικά ποδήλατα. Η CHARGE NOW θα υλοποιήσει ένα εκτεταμένο δίκτυο σημείων φόρτισης για τα ηλεκτρικά οχήματα. Η PARK NOW θα αναπτύξει εφαρμογές και υπηρεσίες για τη στάθμευση οχημάτων, από την εύρεση θέσης μέχρι την ηλεκτρονική πληρωμή. Η FREE NOW θα προσφέρει υπηρεσίες μετακίνησης, που θα περιλαμβάνουν ταξί, προσωπικούς σοφέρ και ηλεκτρονικά σκούτερ. Τέλος, η SHARE NOW θα προσφέρει στους χρήστες την ευχέρεια να νοικιάζουν για μικρό χρονικό διάστημα (από μερικές ώρες μέχρι μερικές ημέρες) οχήματα μέσω του smartphone τους.
Στην κοινή ανακοίνωσή τους, BMW και Daimler σημειώνουν ότι θα επενδύσουν περισσότερα από 1 δισ. ευρώ για να ολοκληρώσουν τα σχέδιά τους.
Η θέση της ελληνικής Beat στο νέο σχήμα
Στη συνένωση αυτή των δύο γιγάντων συμπεριλαμβάνεται και η ελληνική εφαρμογή Beat, η οποία είναι εδώ και δύο χρόνια θυγατρική της MyTaxi, η οποία μέχρι τώρα άνηκε στη Daimler. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Beat, Νίκο Δρανδάκη, η νέα κοινοπραξία Daimler και BMW δεν θα οδηγήσει σε αλλαγές σε λειτουργικό επίπεδο ή στην εμπορική ονομασία. Αυτό που αλλάζει σύμφωνα με τον κ. Δρανδάκη είναι ότι με την από κοινού υποστήριξη των δύο στρατηγικών επενδυτών της κοινοπραξίας, η Beat «θα έχει πλέον μία ακόμα καλύτερη βάση για μελλοντική ανάπτυξη».
«Στη Λατινική Αμερική, επίκεντρο της επέκτασής μας, αυτή η συγχώνευση θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε τη στρατηγική ανάπτυξης και να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο σε ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία και μάρκετινγκ. Η Βeat έχει σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους, 250.000 συνεργαζόμενους οδηγούς και αναπτύσσεται ταχύτατα σε Περού, Χιλή και Κολομβία. Αυτό το μήνα λανσάραμε με επιτυχία την υπηρεσία μας στο Μεξικό και σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε περισσότερες πόλεις μέσα στο 2019” καταλήγει η δήλωση του κ. Δρανδάκη.