Συγκεκριμένα, η Deloitte, μελετώντας τις υπάρχουσες συνθήκες σε διαφορετικές αγορές και κλάδους, τις προτεραιότητες των εταιρειών και τις επικείμενες τεχνολογικές τάσεις, παρουσίασε τους παράγοντες που πρόκειται να επηρεάσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατ’ επέκταση των αγορών, τα επόμενα χρόνια.
Τεχνητή νοημοσύνη - Οι εταιρείες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μηχανές και οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στο χώρο εργασίας τους. Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οι οποίες θα καταφέρουν να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την τεχνητή νοημοσύνη στην εκμάθηση μηχανών (machine learning), την αυτοματοποίηση των ρομπότ κ.α., όχι μόνο στις επιχειρησιακές τους διαδικασίες αλλά και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης και εξέλιξης.
«Ευφυείς» διασυνδέσεις - Σήμερα, οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία μέσω ολοένα και πιο έξυπνων διεπαφών, οι οποίες συνδυάζουν ανθρωποκεντρικές τεχνικές σχεδίασης με εξαιρετικά εξελιγμένες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα πλέον να μεταφερόμαστε από τα πληκτρολόγια στις οθόνες αφής, στις φωνητικές εντολές και ακόμα παραπέρα στη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τις μηχανές, τα δεδομένα ακόμα και ο ένας με τον άλλον.
Ένας κόσμος χωρίς servers - Έχουμε πλέον προσεγγίσει την ύπαρξη ενός περιβάλλοντος πληροφορικής στο οποίο τα πάντα γίνονται εξαιρετικά αυτοματοποιημένα και με την ευρεία χρήση cloud. Συνεπώς πλέον οι άνθρωποι της πληροφορικής μπορούν να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε δραστηριότητες οι οποίες στηρίζουν άμεσα τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων.
Η συνδεσιμότητα του μέλλοντος – Οι τεχνολογίες όπως το 5G, τα δίκτυα (mesh) και το edge computing, οι οποίες επιτρέπουν συνεχή δικτύωση πάντα και παντού, αποτελούν τον αφανή ήρωα του ψηφιακού μέλλοντος. Με την ευρεία υιοθέτησή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τον επιθυμητό ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αντικαθιστώντας παλαιότερα αναποτελεσματικά μοντέλα.
Στον σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ όπου κυριαρχεί η τάση της εξατομίκευσης, της δημιουργίας περιεχομένου και δυναμικής εξέλιξης, οι διαφημιστικές εταιρείες συνεργάζονται στενότερα με τους Γενικούς Διευθυντές Πληροφορικής (CIO)τους. Με την ενδυνάμωση της σχέσης αυτής επιχειρείται η ευρύτερη χρήση νέων ανανεωμένων εργαλείων του μάρκετινγκ με στόχο την εξατομικευμένη προώθηση βασισμένη στη δημιουργία μίας προσωπικής εμπειρίας για τον πελάτη.
Η ανάγκη για ασφαλή ανάπτυξη – Εξαιτίας της ανάπτυξης του κυβερνοχώρου οι εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη βάση σε ζητήματα ασφάλειας, ιδιωτικότητας, πολιτικών και ελέγχου στην κουλτούρα και τις διαδικασίες ασφαλείας και ανάπτυξής τους που αφορούν το κομμάτι της τεχνολογίας. Πλέον η ευθύνη της ασφάλειας μοιράζεται σε όλους.
Στο τελευταία κεφάλαιο της έκθεσης, η Deloitte αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορούν να οδηγήσουν την κούρσα στην ψηφιακή μεταστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν τρόπους ενσωμάτωσης των σωστών τεχνολογιών, ταλέντου και διοικητικής υποστήριξης, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές που αναμένεται να βιώσουν σε αυτό το νέο περιβάλλον.
Deloitte: Νέες τεχνολογίες ορίζουν τον χάρτη των αγορών
Οι τεχνολογίες cloud, η τεχνητή νοημοσύνη και οι «έξυπνες» διασυνδέσεις συμπεριλαμβάνονται σε εκείνες που θα επιφέρουν τις πιο σημαντικές αλλαγές κλάδους και επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του 2019, σύμφωνα με την 10η ετήσια έκθεση της Deloitte, “Tech Trends 2019: Beyond the digital frontier”.
Συγκεκριμένα, η Deloitte, μελετώντας τις υπάρχουσες συνθήκες σε διαφορετικές αγορές και κλάδους, τις προτεραιότητες των εταιρειών και τις επικείμενες τεχνολογικές τάσεις, παρουσίασε τους παράγοντες που πρόκειται να επηρεάσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατ’ επέκταση των αγορών, τα επόμενα χρόνια.
Τεχνητή νοημοσύνη - Οι εταιρείες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μηχανές και οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στο χώρο εργασίας τους. Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οι οποίες θα καταφέρουν να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την τεχνητή νοημοσύνη στην εκμάθηση μηχανών (machine learning), την αυτοματοποίηση των ρομπότ κ.α., όχι μόνο στις επιχειρησιακές τους διαδικασίες αλλά και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης και εξέλιξης.
«Ευφυείς» διασυνδέσεις - Σήμερα, οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία μέσω ολοένα και πιο έξυπνων διεπαφών, οι οποίες συνδυάζουν ανθρωποκεντρικές τεχνικές σχεδίασης με εξαιρετικά εξελιγμένες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα πλέον να μεταφερόμαστε από τα πληκτρολόγια στις οθόνες αφής, στις φωνητικές εντολές και ακόμα παραπέρα στη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τις μηχανές, τα δεδομένα ακόμα και ο ένας με τον άλλον.
Ένας κόσμος χωρίς servers - Έχουμε πλέον προσεγγίσει την ύπαρξη ενός περιβάλλοντος πληροφορικής στο οποίο τα πάντα γίνονται εξαιρετικά αυτοματοποιημένα και με την ευρεία χρήση cloud. Συνεπώς πλέον οι άνθρωποι της πληροφορικής μπορούν να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε δραστηριότητες οι οποίες στηρίζουν άμεσα τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων.
Η συνδεσιμότητα του μέλλοντος – Οι τεχνολογίες όπως το 5G, τα δίκτυα (mesh) και το edge computing, οι οποίες επιτρέπουν συνεχή δικτύωση πάντα και παντού, αποτελούν τον αφανή ήρωα του ψηφιακού μέλλοντος. Με την ευρεία υιοθέτησή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τον επιθυμητό ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αντικαθιστώντας παλαιότερα αναποτελεσματικά μοντέλα.
Στον σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ όπου κυριαρχεί η τάση της εξατομίκευσης, της δημιουργίας περιεχομένου και δυναμικής εξέλιξης, οι διαφημιστικές εταιρείες συνεργάζονται στενότερα με τους Γενικούς Διευθυντές Πληροφορικής (CIO)τους. Με την ενδυνάμωση της σχέσης αυτής επιχειρείται η ευρύτερη χρήση νέων ανανεωμένων εργαλείων του μάρκετινγκ με στόχο την εξατομικευμένη προώθηση βασισμένη στη δημιουργία μίας προσωπικής εμπειρίας για τον πελάτη.
Η ανάγκη για ασφαλή ανάπτυξη – Εξαιτίας της ανάπτυξης του κυβερνοχώρου οι εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη βάση σε ζητήματα ασφάλειας, ιδιωτικότητας, πολιτικών και ελέγχου στην κουλτούρα και τις διαδικασίες ασφαλείας και ανάπτυξής τους που αφορούν το κομμάτι της τεχνολογίας. Πλέον η ευθύνη της ασφάλειας μοιράζεται σε όλους.
Στο τελευταία κεφάλαιο της έκθεσης, η Deloitte αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορούν να οδηγήσουν την κούρσα στην ψηφιακή μεταστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν τρόπους ενσωμάτωσης των σωστών τεχνολογιών, ταλέντου και διοικητικής υποστήριξης, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές που αναμένεται να βιώσουν σε αυτό το νέο περιβάλλον.