Ακόμα και αν ξεπεράσει κανείς το φράγμα της γλώσσας, το σάιτ της ιαπωνικής One Financial δεν εξηγεί το σκεπτικό πίσω από την εφαρμογή της, “ONE” που υπήρξε για μερικές μέρες δημοφιλέστατη στο ιαπωνικό App Store. Αντίθετα, η δημοτικότητά της, που έφτασε σε σημείο να αναγκάσει την εταιρεία να διακόψει την υπηρεσία σε λιγότερο από μια εβδομάδα, είναι απόλυτα εξηγήσιμη: το “ONE” στην ουσία χάριζε χρήματα καθώς πρόσφερε 10 γεν σε οποιονδήποτε τη χρησιμοποιούσε για να σκανάρει μέχρι και δέκα αποδείξεις απόδειξη λιανικής την ημέρα και στη συνέχεια να τις στείλει στην εταιρεία. Αυτό που δε λέγεται είναι ότι προκειμένου να μεταφέρει τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του χρήστη, η εταιρεία απαιτεί ένα πλήρες προφίλ του (που περιλαμβάνει, προφανώς, και τον ίδιο τον αριθμό λογαριασμού του). Με αυτό και με τις καταναλωτικές του συνήθειες, όλο και κάπως μπορεί να αντισταθμίσει τα 10 γεν (περίπου 8 σεντς του ευρώ) που του προσφέρει.