Το προβλέπει η εταιρεία μετρήσεων Zenith και το επαναλαμβάνει το “recode”: η διαφήμιση στα κινητά είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης παγκόσμια. Πιο συγκεκριμένα, από τα 558 δις δολάρια στα οποία αναμένεται να ανέβει η διαφημιστική δαπάνη σε όλον τον κόσμο εντός του 2017, για τα 107 θα ευθύνεται η διαφήμιση στα τηλέφωνα και τις ταμπλέτες μας. Η αύξηση θα είναι κατά 27 δις δολάρια από πέρσι ενώ αντίστοιχα, η εταιρεία βλέπει ότι θα υπάρξει πτώση της διαφήμισης στις... ακίνητες συσκευές (ήτοι στους υπολογιστές) 2,9 δις δολαρίων, φέρνοντας τη διαφημιστική δαπάνη εκεί στα 96 δις. Αν υπάρχει δε κάτι που ίσως παρηγορεί τους σκληροπυρηνικούς Ιντερνετάδες, είναι ότι υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερη πτώση: αυτή της διαφημιστικής δαπάνης στις εφημερίδες που πρόκειται να είναι ύψους 4,31 δις. Τέλος, ως το 2019, η διαφήμιση στα κινητά αναμένεται να καλύπτει το 26,4% της παγκόσμιας δαπάνης –πάντα κατά την Zenith.