Έχει κάθε λόγο να προβάλει το μοντέλο του pay-per-click σαν το καλύτερο δυνατό αφού η εταιρεία του, η Weber PPC πουλάει σχετικές υπηρεσίες, όμως ακόμα και έτσι, το success story του AdWords που παρουσιάζει στο κείμενό του στο LinkedIn για το κατάστημα ντελικατέσεν “Zingerman’s”, ο Τζιμ Βέμπερ είναι εντυπωσιακό. Κατά τον κ. Βέμπερ, το κατάστημα που βρίσκεται στην πόλη Αν Άρμπορ του Μίσιγκαν έχει 2352% return on investment από την επένδυση των 62,216 δολαρίων που έκανε τη χρονιά 2015-2016 για να διαφημιστεί μέσω της πλατφόρμας της Google.
Ο σύμβουλος ψηφιακού μάρκετινγκ από τη Νέα Υόρκη χρησιμοποιεί την ιστορία για να εξηγήσει γιατί οι Google και Facebook έχουν μαζί το 88,9% της ανάπτυξης στην online διαφήμιση για την ίδια χρονιά (6,3 δις για την πρώτη και 5,1 για τη δεύτερη επί συνόλου 12,9 δις) και παρότι το κείμενο εστιάζει μόνο σε ένα προϊόν του καταστήματος προκαλεί όντως προβληματισμούς για το μέλλον.