Στο ελληνικό (κατά το γαλατικό) χωριό η όρεξη για καβγά υπάρχει πάντα, αυτό που κατά καιρούς λείπει είναι μια καλή αφορμή και κατά κανόνα προστρέχουμε στα πολιτικά ή τα αθλητικά προκειμένου να ανταλλάξουμε φιλοφρονήσεις και προτροπές που ο Αριστοφάνης ίσως έβρισκε ενδιαφέρουσες για να εντάξει στις κωμωδίες του.
Άλλες φορές ψάχνουμε να βρούμε θέμα από την τρέχουσα επικαιρότητα, όπως έγινε τις προηγούμενες ημέρες με την Gucci και το αίτημά της να πραγματοποιήσει επίδειξη μόδας στην Ακρόπολη.
Όπως μας πληροφορεί το Monitor, οι αναφορές της Gucci εκτινάχθηκαν πάνω από τις 10.000 στις 15 Φεβρουαρίου, όταν έγινε γνωστό αφενός το αίτημα και αφετέρου η απόρριψή του από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ). Ο χωρισμός σε Γκουτσικούς και Αντιγκουτσικούς έγινε σχεδόν αυτόματα και τα αναθέματα άρχισαν να πέφτουν βροχή είτε προς τους επηρμένους της εταιρείας που δεν σέβονται τίποτε είτε προς τους αρχαιόπληκτους του ΚΑΣ που δεν ξέρουν την τύφλα τους.
Το θέμα μας ήταν η Gucci και σε λιγότερο βαθμό η Ακρόπολη, η οποία ενώ τις “κανονικές” ημέρες πιάνει όχι περισσότερες από 200 αναφορές για διάφορους λόγους και με διάφορες αφορμές, την ίδια ημέρα έφτασε τις 7.500 αναφορές στα κοινωνικά δίκτυα. Αν το δεις από άποψη όγκου λοιπόν Ακρόπολη - Gucci σημειώσατε 2. Τι έγινε μετά; Μετά ήρθε η Τσικονοπέμπτη, απέκτησε και δικό της hashtag το #tsiknopempti που έπιασε τις 8.500 αναφορές και αδερφωμένοι πέσαμε πάνω στα κρέατα σαν να μην υπάρχει αύριο (το οποίο αύριο ήρθε και αυτό και μας βρήκε σε κατάσταση εθνικής βαρυστομαχιάς, αλλά σε μια τέτοια κάτασταση κάποιος ουδέτερος παρατηρητής θα μπορούσε να πει πως βρισκόμαστε εδώ και πολλά πολλά χρόνια).