Σε αναζήτηση τηλεοπτικού περιεχομένου βρίσκεται η Wind

Σε αναζήτηση τηλεοπτικού περιεχομένου βρίσκεται η Wind

Χτυπάει και την πόρτα της Nova.

Συντάκτης: Φανούρης Δρακάκης @ 28.08.2017

Σε συνεχείς γύρους διαπραγματεύσεων με διάφορους παρόχους περιεχομένου βρίσκεται η Wind, η οποία αναζητά το ιδανικό μπουκέτο με το οποίο θα συνδυάσει το λανσάρισμα της δικής τηλεοπτικής πλατφόρμας, που αναμένεται στο προσεχές χρονικό διάστημα. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το deasy υπήρξαν συζητήσεις με τη Nova, με αντικείμενο την δυνατότητα «φιλοξενίας» μέρους του περιεχομένου της πλατφόρμας της δεύτερης στην νέα τηλεοπτική πλατφόρμα της Wind. Διαπραγματεύσεις που έρχονται σε συνέχεια συζητήσεων που φέρεται (δεν έχουν επιβεβαιωθεί) να είχε επίσης η Wind με το Netflix για τη διάθεση περιεχομένου της δικής του πλατφόρμας μέσα από το μπουκέτο που ετοιμάζει.   

Αν και οι συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών, Wind και Nova, δεν έχουν καταλήξει, όλα δείχνουν ότι η Wind βρίσκεται λίγο πριν από το λανσάρισμα της δικής της υπηρεσίας. Μια κίνηση που είναι γνωστή από τον προηγούμενο Φεβρουάριο, όταν και η εταιρεία ανακοίνωσε την επιλογή της λύσης (σε τεχνικό επίπεδο) της Zappware και βεβαίως αναμένεται να αλλάξει τον ελληνικό τηλεοπτικό χάρτη, αφού θα σημάνει την είσοδο ενός ακόμα τηλεπικοινωνιακού παρόχου στην τηλεόραση. Επίκεντρο των συζητήσεων των δύο πλευρών, Wind και Nova, είναι δεδομένο ότι αποτελούσε το αθλητικό περιεχόμενο που κατέχει η Nova και όχι οι τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, καθώς τα δικαιώματα διάθεσης των τελευταίων μπορεί να τα διαπραγματευτεί μόνη της η Wind με τα μεγάλα στούντιο παραγωγής του εξωτερικού. Όμως στο αθλητικό περιεχόμενο, που έτσι κι αλλιώς, παρουσιάζει το μεγαλύτερο καταναλωτικό ενδιαφέρον, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το deasy, η Nova με τη Euroleague έχει υπογράψει συμφωνία μέχρι το 2020 που της επιτρέπει επίσης τη μεταπώληση αγώνων της συγκεκριμένης διοργάνωσης σε άλλο κανάλι ή πλατφόρμα της ελληνικής αγοράς, κάτι που πιθανώς να ισχύει και για το ελληνικό πρωτάθλημα της Super League, το οποίο επίσης μεταδίδεται μέσω της πλατφόρμας της Nova. Ωστόσο στο ελληνικό ποδοσφαρικό πρωτάθλημα, που αποτελεί και το βαρύ χαρτί της Nova, ένα αγκάθι στις συζητήσεις αποτελεί λογικά η μονοετής διάρκεια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, καθώς παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι την επόμενη χρονιά η Super League θα προχωρήσει σε διαγωνισμό για την παραχώρησή τους. Δεδομένα που δεν ευνοούν την προσέγγιση των δύο πλευρών, αφού είναι βέβαιο ότι η Wind θα ήθελε πιο "σίγουρα χαρτιά" για να προχωρήσει στη συνεργασία με τη Nova. 

Στην ανακοίνωση της Wind τον προηγούμενο Φεβρουάριο για την επιλογή της λύσης της Zappware είχε γίνει ιδιαίτερη αναφορά στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη λύση «προσφέρει τη δυνατότητα στην ελληνική εταιρεία να παρέχει εξατομικευμένο περιεχόμενο και ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί κάθε στιγμή ο συνδρομητής».

Αν το «εξατομικευμένο περιεχόμενο», που μπορεί να προσφέρει η λύση της Zappware, έχει εφαρμογή στην ενδεχόμενη συμφωνία Nova-Wind τότε δεν αποκλείεται να βασίζεται σε συγκεκριμένες ανάγκες του καταναλωτή, όπως π.χ. στην ομάδα που υποστηρίζει και να λαμβάνει ένα συγκεκριμένο πακέτο με τους αγώνες αυτής της ομάδας.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχει μια ακόμα σημαντική παράμετρος και αυτή αφορά το σύνολο του περιεχομένου που θα είναι διαθέσιμο από την πλατφόρμα της Wind. Με βάση το πιο λογικό σενάριο, η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει αθλητικά, σειρές ή ταινίες και από άλλους παρόχους, (όπως το Netflix, που αναφέραμε προηγουμένως). Εφόσον ισχύσει αυτό το «λογικό σενάριο» πιθανόν να δούμε εξατομικευμένα πακέτα που να περιλαμβάνουν επιμέρους περιεχόμενο από διάφορους παρόχους που θα είναι πάνω στην πλατφόρμα. Και οι δύο παραπάνω επιλογές θα επιτρέψουν στην Wind να χαράξει τη δική της τιμολογιακή πολιτική και το εμπορικό μοντέλο και να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.

* Εφόσον προκύψει κάτι νεότερο ή περαιτέρω πληροφόρηση θα προχωρήσουμε στην ανανέωση του άρθρου.