4 χρήσιμα tips για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας μέσω TikTok

4 χρήσιμα tips για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας μέσω TikTok

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κοντογιάννη @ 17.11.2022

Το τελευταίο διάστημα το TikTok κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, με τους φανατικούς χρήστες της πλατφόρμας να αυξάνονται σωρηδόν. Η μεγάλη του απήχηση στο νεανικό κοινό έχει προσελκύσει πολλά γνωστά brands αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις, προκειμένου να προωθήσουν πιο εύκολα τα προϊόντα τους στο target group 18-24.

Το εντυπωσιακό είναι ότι υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων όπως μικρά καταστήματα e-shops κλπ, τα οποία έχουν καταφέρει να χτίσουν ένα αξιόλογο προφίλ και να δημιουργούν περιεχόμενο που γίνεται εύκολα viral! Αν ανήκετε κι εσείς σε αυτή την κατηγορία και ψάχνετε τρόπους να προωθήσετε την επιχείρηση σας, τα παρακάτω tips σίγουρα θα σας φέρουν ακόμη πιο κοντά στο στόχο σας:


Ακολουθήστε τις τάσεις & τα trends

Το Νο 1 χαρακτηριστικό του TikTok είναι τα trends, τα οποία συνεχώς αλλάζουν, με την επικαιρότητα να παίζει τον πρωταρχικό ρόλο! Περίεργα εφέ, φράσεις, τραγούδια, κινήσεις κτλ, δημιουργούν κάθε φορά διαφορετικές τάσεις τις οποίες χρησιμοποιούν οι δημιουργοί, προσαρμόζοντας το δικό τους περιεχόμενο.

Το μόνο που ουσιαστικά έχετε να κάνετε είναι να εκμεταλλευτείτε τα trends που τρέχουν για να διαφημίσετε την επιχείρηση σας, μέσα από χιουμοριστικά τις περισσότερες φορές βίντεο. Με τα κατάλληλα hashtags είναι σίγουρο τα post σας πως θα «κατακτήσουν» το foryou page των επίδοξων πελατών!


Το τρίπτυχο χιούμορ, αυθεντικότητα, δημιουργία

Καθώς μιλάμε για μια εφαρμογή που το χιούμορ είναι το αναπόσπαστο στοιχείο της, ένα ακόμη χρήσιμο tip είναι η δημιουργικότητα. Αφιερώστε το χρόνο που χρειάζεται για ένα καλό brainstorming μαζί με τους συνεργάτες σας, επιστρατρατεύοντας χιούμορ,  φαντασία και έξυπνες ιδέες. Και μην ξεχνάτε να λαμβάνετε υπόψιν κάθε ιδέα που πέφτει στο τραπέζι, γιατί ακόμη και κάτι φαινομενικά «γελοίο» μπορεί να γίνει εύκολα viral και να βλέπετε τις προβολές να πέφτουν βροχή!

Για παράδειγμα μπορείτε να δημιουργήσετε έξυπνα memes με τα προϊόντα σας, που ταυτόχρονα να αναδεικνύουν τη χρησιμότητα και τις ιδιότητες τους.


Η «ιεροτελεστία»  των σωστών hashtags

Φυσικά, για να εμφανίζονται τα βίντεο σας στο foryou page άλλων χρηστών είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε κάθε φορά τα κατάλληλα hashtags.  Αν ξεκινάτε τώρα να «χτίζετε» το προφίλ σας, αρχικά πρέπει να κάνετε μια έρευνα στις προτάσεις της εφαρμογής για τα πιο δημοφιλή hashtags και τις προβολές που έχει καθένα από αυτά.

Εκτός από τα στάνταρ hashtags που θα βάζετε σε κάθε βίντεο, υπάρχουν κι αυτά που πρέπει να αλλάζετε σε κάθε ανάρτηση, με βάση το περιεχόμενο. Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε και ένα hashtag challenge με το κοινό σας, όπου θα παρακινείτε να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο hashtag, ανεβάζοντας πχ τις δικές τους εκδοχές για ένα trend που έχετε ξεκινήσει.


Μια ματιά στις διαφημίσεις του TikTok

Αν έχετε ήδη προχωρήσει το προφίλ της επιχείρησής σας στο TikTok, μπορείτε να δοκιμάσετε και τις διαφημίσεις για να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερους χρήστες. Όπως και στις υπόλοιπες πλατφόρμες, έτσι και στo TikTok, μέσω των διαφημίσεων, μπορείτε να αυξήσετε τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας ή λήψεις εφαρμογών κλπ. Δημιουργώντας δικό σας περιεχόμενο όπως εικόνες, βίντεο, GIFs κτλ, μπορείτε να ενσωματώσετε απευθείας τους συνδέσμους που θέλετε να προωθήσετε.

Μάλιστα, το θετικό του TikTok είναι ότι διαθέτει φίλτρα στόχευσης με βάση το φύλο, την ηλικία ή την τοποθεσία, για να έρθετε πιο εύκολα σε επαφή με το εκάστοτε κοινό.