ΟΤΕ και Cosmote 'γίνονται ένα'

ΟΤΕ και Cosmote "γίνονται ένα"

Συντάκτης: Deasy @ 24.09.2015

Στην υιοθέτηση ενός ενιαίου εμπορικού ονόματος για τις υπηρεσίες κινητής, σταθερής και Internet προχωράει ο ΟΤΕ, ο οποίος αποφάσισε την ενοποίηση των δύο -γνωστών μέχρι τώρα- λογοτύπων (OTE και Cosmote) σε ένα ανανεωμένο λογότυπο.

Το νέο λογότυπο για το οποίο είχαμε ενημερωθεί σχετικά σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου (Ιούνιος 2015) θα ντύσει σύντομα όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου στους παραπάνω τομείς και λειτουργεί υπέρ των σχεδίων του Οργανισμού να παρέχει για πρώτη φορά συνδυαστικές υπηρεσίες στους πελάτες του.

Για να γίνουμε πιο κατανοητοί και με βάση τα υπάρχοντα προϊόντα του Ομίλου ας δώσουμε μερικά παραδείγματα: τα μέχρι τώρα γνωστά πακέτα OTE double play με το νέο λογότυπο θα «διαβάζονται» στα υλικά επικοινωνίας που χρησιμοποιεί ο Όμιλος ως «Cosmote double play». Από την άλλη πλευρά, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε από την σχετική ανακοίνωση του Ομίλου, η αλλαγή αυτή δεν επηρεάζει την τηλεοπτική πλατφόρμα ΟΤΕ TV, αφού οι τηλεοπτικές υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται σ’ αυτές της «νέας εικόνας».

Η καθιέρωση «ενιαίας εικόνας» για τις εμπορικές προτάσεις θεωρείται από τους ανθρώπους του Ομίλου ως μια φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ και ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα μεγάλων τηλεπικοινωνιακών Ομίλων, οι οποίες χρησιμοποιούν ως ενιαίο εμπορικό σήμα, κατά κύριο λόγο, το σήμα της κινητής. Τέτοια παραδείγματα είχαμε στη Γαλλία, όπου η France Telecom (που δραστηριοποιειίται στη σταθερή) εξαγόρασε την Orange (εταιρεία κινητής) και το εμπορικό όνομα που επιλέχθηκε ήταν το «Orange». Αντίστοιχα, στην Ισπανία οι εταιρείες Ο2, Movistar και Telefonica, υιοθέτησαν 2 εμπορικά ονόματα: Ο2 by Telefonica και Movistar by Telefonica.

Πάνω σ’ αυτό το δρόμο βαδίζει και ο ΟΤΕ, καθώς θεωρείται απαραίτητο από εταιρείες αυτού του μεγέθους να συνδυάσουν το πλήθος των υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρουν (e-mail, κινητό, σταθερό, Internet) κάτω από μια κοινή ομπρέλα. Ο στόχος αυτής της κίνησης είναι να δημιουργηθεί στον χρήστη η (μεταφορική και ουσιαστική) αίσθηση ενός κοινού σημείου αναφοράς, στο οποίο μπορούν να απευθυνθούν για να λύσουν το σύνολο των αναγκών τους.

Αν λοιπόν κάποια χρόνια τώρα συζητάγαμε για τη σύγκλιση που πραγματοποιείται στο χώρο της τεχνολογίας κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στις ανάγκες των καταναλωτών και ο ΟΤΕ με την υιοθέτηση της νέας εμπορικής εικόνας κινείται και προς αυτή την κατεύθυνση.