Πραγματικά “social” media

Πραγματικά “social” media

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 17.02.2016

Είναι ανακουφιστικό να βλέπει κανείς ότι μέσα στον κυκεώνα των συναισθηματικών εξάρσεων που χαρακτηρίζει τα social media, (και δη το ελληνικό τους κομμάτι) μερικές φορές στο στόχαστρο μπαίνουν πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις που πραγματικά χρειάζονται βελτίωση. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η περίπτωση του υπαλλήλου ιδιωτικής εταιρείας ασφαλείας στο τρένο του ΗΣΑΠ και του διαπληκτισμού του με έναν αλλοδαπό επιβάτη –για όσους κατάφεραν να μη διασταυρωθούν με το περιστατικό, η πληρέστερη περιγραφή του βρίσκεται στο, πάντα εξαιρετικό, “Athens Transport”. Eν ολίγοις, η κατακραυγή της online κοινότητας στην οποία συνέβαλε και το πολλαπλό μοίρασμα του βίντεο που τράβηξε συνεπιβάτης του τρένου οδήγησε σε ανακοινώσεις εκ μέρους των φορέων που σχετίζονται με τις συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ, ΟΑΣΑ, Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ) και, όπως φαίνεται, στην απομάκρυνση του συγκεκριμένου υπαλλήλου. Και όπως συμβαίνει πάντα στις περιπτώσεις αυτές, μπορούν να λειτουργήσουν σαν προηγούμενο είτε για την αποφυγή ανάλογων περιστατικών στο μέλλον, είτε για τον τρόπο χειρισμού   τους.