Η μεγάλη του my market κρίση

Η μεγάλη του my market κρίση

Συντάκτης: Deasy @ 05.03.2019

Η επιστολή διευθύντριας των σουπερμάρκετ My market με την οποία καλούσε -με ιταμό τρόπο, θα λέγαμε- τους εργαζομένους να χαμογελούν έχει προκαλέσει ένα αναμενόμενης έντασης τσουνάμι διαμαρτυριών στα κοινωνικά δίκτυα. Πράγμα απολύτως λογικό, διότι όταν ένα στέλεχος σου θυμίζει πως πρέπει να χαμογελάς διότι πληρώνεσαι, έστω και με 300 ευρώ, η διαμαρτυρία είναι το μόνο δεδομένο.

Η εταιρεία παραδέχθηκε πως η επιστολή ήταν πραγματική και έσπευσε να δηλώσει πως το περιεχόμενό της δεν αντικατοπτρίζει την πολιτική της. ΟΚ, παρόμοια φάουλ (για να μην το πούμε διαφορετικά) έχουμε ακούσει και δει να συμβαίνουν και σε επιχειρήσεις άλλων χωρών όπου όμως μαζί με την ειλικρινή συγγνώμη γίνονται και άλλες ενέργειες που δηλώνουν την έμπρακτη μεταμέλεια. Για παράδειγμα, το υπεύθυνο στέλεχος μετατίθεται σε ένα άλλο τμήμα. Αυτά αλλού, εδώ μάλλον σε τέτοια περιστατικά οι περισσότεροι επενδύουν στον χρόνο που τα πάντα γιατρεύει.

Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει πως δεν οφείλουμε να συμπονέσουμε τους διαχειριστές των social media των My market που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή του πυρός και, μάλιστα, από την πλευρά που δέχεται τα πυρά. Δεν ξέρουμε πόσα σχόλια διέγραψαν, αν διέγραψαν, πόσα έκρυψαν, αν έκρυψαν, για πόσα ενδεχομένως ζήτησαν τη συνδρομή των προϊσταμένων τους, το σίγουρο είναι πως και αυτοί περνάνε δύσκολες ημέρες αν κρίνουμε από τα διόλου κολακευτικά σχόλια που επιλέξαμε εντελώς δειγματοληπτικά από τη σελίδα των My market στο Facebook.

Μάλλον είναι μία από τις διαδικτυακές κρίσεις που θα μείνουν στην ιστορία.