Φωτογραφίες, social media, σερφάρισμα στο διαδίκτυο και διάβασμα email είναι μερικοί από τους πιο συνήθεις τρόπους με τους οποίους οι Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το smartphone, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Kantar Millward Brown σε συνεργασία με την Honor.
Η έρευνα εξέτασε δύο ηλικιακές ομάδες, εκείνη της Generation Z (15-24 ετών) και της Generation Y (25-38) ανακαλύπτοντας μερικά χρήσιμα ευρήματα. Ειδικότερα, οι νέοι Ευρωπαίοι μπορεί να χρησιμοποιούν το smartphone τους για βασικά πράγματα, όπως κλήσεις και μηνύματα, όμως σε πρώτη προτεραιότητα έρχονται και λειτουργίες, όπως η φωτογραφία (87%), τα social media (78%), τα e-mails (83%) και το σερφάρισμα στο διαδίκτυο (80%). Λιγότερα σημαντικά θεωρούν την δορυφορική πλοήγηση, την ψυχαγωγία, την επικοινωνία μέσω mobile apps και τις πληρωμές μέσω κινητού. Τα μηνύματα MMS ή οι εφαρμογές υγείας και fitness έρχονται ακόμα πιο πίσω.
Το φύλο και η ηλικία κάνουν τη διαφορά
Οι γυναίκες χρησιμοποιούν το smartphone για τα Social Media (83% έναντι 73%), για να βγάζουν φωτογραφίες (91% έναντι 84%) και να στέλνουν μηνύματα (90% έναντι 77%) αρκετά πιο συχνά από ότι οι άντρες. Οι εκπρόσωποι της Generation Z (ηλικίας μεταξύ 15-24) χρησιμοποιούν το smartphone κυρίως για ψυχαγωγία, gaming και επικοινωνία ενώ μεγαλύτεροι χρήστες (ηλικίας 25-38 – Generation Y) το χρησιμοποιούν ως εργαλείο δουλειάς (λήψη mail, κλήσεις, μηνύματα SMS και MMS).
Ακολουθεί ο πίνακας με τα βασικά ευρήματα
Χρήση των λειτουργιών smartphone βάσει της ερώτησης: Ποιος είναι ο κύριος λόγος που χρησιμοποιείς smartphone; Ανάφερε όλους τους λόγους. Χωρισμένο σε ηλικιακά group – Gen Z (15-24) και Y (25-38). Το πράσινο χρώμα υπογραμμίζει ένα αποτέλεσμα σημαντικά υψηλότερο μεταξύ των ομάδων (95% βεβαιότητα).