Κυριολεκτικά 'εικονικά' καταστήματα

Κυριολεκτικά "εικονικά" καταστήματα

Συντάκτης: Γρηγόρης Α. Μηλιαρέσης @ 25.06.2013

Έναν ενδιαφέροντα συνδυασμό ηλεκτρονικού και κλασσικού εμπορίου εισηγείται ο οίκος μόδας Kate Spade New York αυτό το καλοκαίρι στο Μανχάταν: τα ρούχα και τα αξεσουάρ της σειράς "Saturday" θα διατίθενται σε τέσσερα σημεία της καρδιάς της Νέας Υόρκης μέσω γιγαντοοθονών αφής σχεδιασμένων έτσι που να μοιάζουν με βιτρίνες και εισόδους πραγματικών καταστημάτων (με πόρτες, τζαμαρίες κ.λπ.).

Τα "καταστήματα" θα λειτουργούν βεβαίως 24 ώρες το 24ωρο ενώ η παραγγελία θα διεκπεραιώνεται σε συνεργασία με το eBay και θα παραδίδεται εντός μιας ώρας στο σπίτι του πελάτη μέσω κούριερ. Η πρωτοτυπία του πράγματος, το μέγεθος των οθονών και η τοποθέτησή τους σε περιοχές με αρκετή κίνηση και τη νύχτα (λόγω κλαμπ κ.λπ.) αναμένεται να έχει σαν αποτέλεσμα αρκετές... παρορμητικές αγορές, αν και οι υπεύθυνοι της Kate Spade New York υποστηρίζουν ότι δεν πρόκειται για τρικ μάρκετινγκ αλλά για μια προσπάθεια να συνδυαστεί η ευκολία του e-commerce με την αμεσότητα του πραγματικού κόσμου.