Το Facebook ξέρει πως βλέπεις κουίζ και φαγητά

Το Facebook ξέρει πως βλέπεις κουίζ και φαγητά

Συντάκτης: Κώστας Αρβανίτης @ 23.08.2021

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το τι προτιμούν να βλέπουν οι χρήστες στις οθόνες τους, έδωσε το Facebook σε μια πρώτη σχετική έκθεση που ίσως να είναι προμήνυμα για ανάλογες εκθέσεις στο μέλλον.

Η πρώτη αναφορά περιεχομένου, λοιπόν, περιορίζεται μεν στους χρήστες που βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά νομίζουμε πως δεν θα δούμε σημαντικές διαφοροποιήσεις στην Ευρώπη. Όπως φαίνεται το ενδιαφέρον των χρηστών τραβούν κυρίως οι διάφορες σπαζοκεφαλιές, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν οι δημοσιεύσεις που σχετίζονται με το φαγητό. Αυτό βεβαίως θα αποτελέσει έναν ακόμα παράγοντα προβληματισμού στο μέλλον, όπου οι ιστορικοί ίσως αναρωτιούνται για το τι έκανε τους ανθρώπους να φωτογραφίζουν και να δημοσιεύουν στα κοινωνικά δίκτυα πληροφορίες για το τι τρώνε.

Ωστόσο η δημοφιλέστερη σελίδα που επισκέφθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο του έτους οι Αμερικανοί χρήστες είναι εκείνη της Unicef, ενώ στη δέκατη θέση βρίσκεται η σελίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Αν ψάχνετε για διεθνούς εμβέλειας μέσα, θα σας απογοητεύσουμε, διότι το τοπ-20 περιλαμβάνει μόνο μία σελίδα εκείνη της βρετανικής Daily Mail.

Σύμφωνα με την ανάλυση του Facebook, το 57% των δημοσιεύσεων που εμφανίζονται στην οθόνη του μέσου Αμερικανού χρήστη προέρχεται από τους φίλους του, ενώ 34% προέρχεται από σελίδες που ακολουθεί ή από ομάδες δημοσιεύσεων στις οποίες έχει εγγραφεί.  Το υπόλοιπο 9% προέρχεται από άλλες μη συνδεδεμένες πηγές. Μπορείς να δεις όλη την αναφορά εδώ και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα.