Skroutz Plus: συνδρομητική υπηρεσία παράδοσης προϊόντων από το Skroutz

Skroutz Plus: συνδρομητική υπηρεσία παράδοσης προϊόντων από το Skroutz

Συντάκτης: Deasy @ 10.05.2021

Στο δεύτερο βήμα μετά την εξαγορά της εταιρείας κούριερ SendX -και την μετονομασία της σε Skoutz last mile- περνάει το Skroutz, σχεδιάζοντας συνδρομητική υπηρεσία μεταφορικών για όσους καταναλωτές αποκτούν προϊόντα μέσω της πλατφόρμας του. Η νέα υπηρεσία, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, θα ονομάζεται Skroutz Plus και θα λανσαριστεί επίσημα μέχρι το Σεπτέμβριο, με την εταιρεία να βρίσκεται αυτήν την περίοδο στη φάση της πιλοτικής δοκιμής της.

Το ετήσιο κόστος της συνδρομής θα ανέρχεται στα 17 ευρώ και θα καλύπτει όλη την ελληνική επικράτεια, με δύο μόνο περιορισμούς για κάθε παραγγελία: το μέγιστο βάρος της να μην ξεπερνάει τα 20 κιλά και η αξία της να είναι τουλάχιστον 20 ευρώ.

Η επένδυση του Skroutz στο λεγόμενο τελευταίο μίλι αποτελεί στρατηγική στόχευση της εταιρείας, ιδιαίτερα μετά τα προβλήματα παραδόσεων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών που ανέδειξε η πανδημία. Τον προηγούμενο Ιανουάριο, όταν το Skroutz εξαγόρασε τη SendX, ο επικεφαλής της εταιρείας, Γιώργος Χατζηγεωργίου είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ότι «προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο «last-mile», το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο «ταξίδι» του χρήστη στο www.skroutz.gr». Προς την κατεύθυνση αυτή έρχεται να προστεθεί και η νέα κίνηση με την υπηρεσία Skroutz Plus.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Skroutz Last Mile διαθέτει στην παρούσα φάση έναν στόλο με περισσότερα από 100 μηχανάκια και 20 μίνι βαν, για τη μεταφορά των προϊόντων που πωλούν μέσω της πλατφόρμας οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, που δεν διαθέτουν δικό τους e-shop.