Honor: νέα στρατηγική, όραμα και νέα προϊοντα

Honor: νέα στρατηγική, όραμα και νέα προϊοντα

Συντάκτης: Deasy @ 24.01.2021

Τη νέα της στρατηγική, ως ανεξάρτητη πλέον εταιρεία, παρουσίασε την προηγούμενη Παρασκευή η Honor, αποκαλύπτοντας μία σειρά νέων προϊόντων για το 2021, αλλά το νέο της slogan, “Go Beyond”, που περιγράφει την  επιθυμία της εταιρείας να πρωτοστατήσει στην παγκόσμια αγορά τεχνολογίας προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής αξίας και αποδεδειγμένης αξιοπιστίας.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Honor, George Zhao, η νέα στρατηγική της εταιρείας, βασίζεται σε τρεις πυλώνες: «όλα τα Σενάρια, όλα τα Κανάλια, όλοι οι Άνθρωποι» και αξιοποιώντας την προσέγγιση «1+8+Ν» στα προϊόντα της, η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν κόσμο πιο έξυπνο για όλους, με το οικοσύστημα των λύσεών της.

Το ανθρώπινο δυναμικό της Honor αριθμεί 8000 ανθρώπους, το 50% είναι στο πεδίο της έρευνας και ανάπτυξης, με την εταιρεία να διαθέτει πέντε μεγάλα κέντρα R&D και περισσότερα από 100 εργαστήρια καινοτομίας ανά τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει συνεργασίες με μεγάλους προμηθευτές, όπως AMD, η Intel, η MediaTek, η Micron Technology, η Microsoft, η Qualcomm, η Samsung, η SK Hynix και η Sony.

Παράλληλα, τα προϊόντα της περνάνε περισσότερες από 400 διαφορετικούς ελέγχους και λαμβάνουν 20 παγκόσμιες πιστοποιήσεις προτού βγουν στην αγορά.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η Honor αποκάλυψε το νέο Honor View40 με οθόνη OLED 6.72 ιντσών, επεξεργαστή  MediaTek Dimensity 1000+SoC,  μπαταρία  4000 mAh, τριπλή κύρια κάμερα (50MP + 8MP υπερευρυγώνια + 2MP macro) και διπλή εμπρόσθια κάμερα 16MP + ToF.